سیاست حریم خصوصی وبسایت گیفت بارون

بازدید شما از فروشگاه و علاقمندی به محصولات فروشگاه اینترنتی گیفت بارون (GiftBaroon)، مایه ی خرسندی ما و حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما کاربران محترم در طول فعالیت وبسایت گیفت بارون از اولویت های ماست.

خرید گیفت کارت از سایت گیفت بارون خرید گیفت کارت ارزان

 

کدام اطلاعات شخصی را جمع آوری می کنیم؟ چرا؟

رسانه، مدیا و فایل ها

تصاویری که روی وبسایت آپلود می کنید، (نظیر تصویر پروفایل و…). این تصاویر برای نمایش به خودتان در وبسایت ذخیره می شوند. همچنین تصاویری که برای احراز هویت آپلود می کنید نزد ما محفوظ می مانند.

فرم‌های تماس

اطلاعات تماس شما که هنگام ثبت سفارش از شما دریافت می شود روی وبسایت نگهداری می شوند تا در پیگیری و تحویل سفارش به شما، استفاده شوند.

کوکی‌ها

اگر زیر پست های بخش وبلاگ یا محصولات نظری بگذارید، برای ذخیره ی نام، آدرس ایمیل و آدرس وبسایت شما برای استفاده های بعدی، از کوکی‌ها استفاده می شود. تا نیاز نباشد در آینده دوباره این اطلاعات را وارد کنید.

کد تایید که در هنگام ثبت نام یا ورود به سایت برایتان ارسال می شود به صورت موقت روی مرورگر شما ذخیره می شود.

 

تجزیه و تحلیل و پردازش اطلاعات

اطلاعات شما را با چه کسی به اشتراک می‌گذاریم

وبسایت گیفت بارون جز در مواردی که درخواستی دارای حکم قانونی از طرف مراجع قضایی وجود داشته باشد، به هیچ عنوان اطلاعات کاربران خود نظیر آدرس ایمیل، تلفن، نام و نام خانوادگی و دیگر اطلاعات را با افراد، وبسایت ها، مراکز، سازمان ها و شرکت های دیگر به اشتراک نمی گذارد. هرچند برخی اطلاعات کاربران بسته به سفارشی که دارند با هدف آماده سازی و تحویل آن به کاربر، با منابع تامین کننده ی وبسایت به صورت محدود به اشتراک گذاشته می شود. اطلاعاتی نظیر آیدی کاربر در اپلیکیشن های لایکی، بیگو لایو و لیگو لایو، آیدی در بازی کالاف دیوتی و… که برای تکمیل سفارش کاربر مورد نیاز هستند.

تا چه مدت اطلاعات شما را حفظ می‌کنیم

نظرات شما برای محصولات و پست های وبلاگ وبسایت حتی اگر تایید و نمایش داده نشوند نیز به صورت دائمی نزد ما می مانند.

در صورتی که در سایت ثبت نام کرده یا وارد شده باشید اطلاعات حساب شما نظیر ایمیل، نام و نام خانوادگی، شماره تماس و… به صورت دائمی نزد ما می مانند. همه ی کاربران می‌توانند اطلاعات شخصی خود را در هر زمان ببینند و ویرایش یا حذف کنند. مدیران وبسایت نیز می‌توانند این اطلاعات را مشاهده و ویرایش کنند.

تاریخچه ی سفارش های شما به همراه جزئیات آن برایتان به صورت دائمی ذخیره می شود.

داده های شما را کجا ارسال می‌کنیم؟

هر زمان که سفارشی روی سایت ثبت کنید اطلاعات سفارش شما دریافت شده و با توجه به نوع سفارش، اطلاعات شما نظیر یوزرنیم یا نام کاربری شما، شماره موبایل و آدرس ایمیل شما برای تکمیل و تحویل سفارشتان استفاده می شود. برای برخی محصولات که نیازمند اطلاعات اضافی هستند (نظیر الماس بیگو، الماس لایکی، سکه ی لیگو و شارژ CP کالاف دیوتی موبایل) اطلاعات اضافه هنگام ثبت سفارش از شما دریافت می شوند. گیفت بارون همواره می کوشد این اطلاعات به هیچ عنوان مورد سوء استفاده و افشا قرار نگیرد.

 

اطلاعات تماس شما

چرا از شما اطلاعات تماس می گیریم؟

اطلاعاتی از قبیل نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل و شماره تلفن از شما درخواست می شود تا پشتیبانان وبسایت برای تحویل سفارش و ارائه ی راهنمایی های لازم به شما، بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند.

 

حفاظت از اطلاعات شما

چگونه از اطلاعات شما حفاظت می‌کنیم؟

دیتابیس و وسرور گیفت بارون با هدف حفاظت از اطلاعات شما و جهت کسب اطمینان از عدم آلودگی به ویروس ها و بدافزارها همواره پایش می شود. همچنین تمام اطلاعات شما روی مرورگر خودتان نیز ذخیره می شوند و می توانید آنها را مشاهده کنید. ما در گیفت بارون ملزم به حفظ امنیت اطلاعات وارد شده ی شما در وبسایت هستیم.

الزامات قانونی ارائه ی اطلاعات کاربران به مراجع قانونی

گیفت بارون در صورت مشاهده و عیان شدن صحت یک امر خلاف قوانین وبسایت (نظیر فعالیت ها، خرید ها و تراکنش های مشکوک از جانب کاربران) این حق را دارد که با استفاده از اطلاعات دریافتی و اطلاعات موجود روی وبسایت، نسبت به رفع مشکل و تامین امنیت سیستم اقدام کند. همچنین گیفت بارون تنها و تنها در مواردی که مراجع قانونی با حکم قانونی درخواستی مبنی بر ارائه ی اطلاعات کاربران داشته باشند و در جهت کمک به بهبود امنیت اطلاعات کاربران، نسبت به ارائه ی اطلاعات به مقام مربوط اقدام می کند.