اپ استور چیست ؟

 

اپ استور یکی از مهم‌ترین سرویس‌هایی است که توسط شرکت اپل به وجود آمده و به مشتریان محصولات این شرکت خدمات مربوط به دانلود و نصب اپلیکیشن را ارائه می‌دهد.Apple App Store یک پلتفرم توزیع دیجیتال است که افراد می‌توانند نرم افزار و برنامه‌های دیجیتال را خریداری و دانلود کنند.برنامه‌های خریداری شده از Apple App Store در iCloud که یک سرویس ذخیره‌سازی ابری و رایانش ابری از اپل برای دسترسی آسان از هر دستگاهی که به سیستم وارد شده است، ذخیره می‌شوند.

این سرویس به کاربران اجازه می‌دهد که نرم‌افزار مورد نظر را جستجو وبارگیری کنند. و برروی آیفون ها و آی‌پد قرار دارد.اپ‌ها می‌توانند در آیفون، آیپاد تاچ، آیپد، ساعت هوشمند اپل واچ و نسل چهارم اپل تی وی مورد استفاده قرار بگیرند.

AppStore

روش های خرید اپ پولی از اپ استور

 

۱. شارژ اپل آیدی با خرید گیفت کارت اپل آیتونز

۲. استفاده از گیفت کارت اپل

برای شارژ اپل حساب اپل ،  استفاده گیفت کارت ساده تر  و بهترین روش می باشد.

 

گیفت کارت اپل چیست ؟

 

اپل برای راحتی خرید اپلیکیشن از سوی کاربر ، گیفت کارت اپل را عرضه کرد.گیفت کارت اپل در واقع نوعی کارت مجازی و حقیقی است که افراد با خرید آن یک اعتبار به صورت مجازی وارد حساب شان می شود. اعتبار گیفت کارت متشکل از ارزهای رایج بین المللی و قابل استفاده در اغلب  کشورهای دنیاست.

 

ویژگی های گیفت کارت اپل

 

  • امکان خرید  از کمپانی های اپل یا اپ استورهای مختلف
  • امکان خرید محصولات حقیقی
  • شارژ حساب آیتونز

 

 

آموزش خرید اپلیکیشن از اپ استور با گیفت کارت اپل

 

۱.وارد اپ استور شوید.

۲.بر روی گزینه Redeem که در انتها است بزنید.

کلیک برروی redeem

۳.کد گیفت کارت اپل که بصورت حروف و اعداد است را به صورت صحیح در کادر مورد نظر وارد کنید.

کد گیفت کارت اپل را وارد کرده

۴.بعد از تایید حساب شما به میزانی که گیفت کارت خریداری کرده اید شارژ میشود و میتوانید بازی یا اپلیکشن مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

سخن نهایی

 

در این مقاله ، ما درباره ی اپ استور و خرید اپلیکیشن از اپ استور صحبت کردیم . شما میتوانید گیفت کارت اپل خود را از گیفت بارون با روش مطمعن خریداری نمایید.

 

 

بیشتر بخوانید