گوگل پلی چیست ؟

 

گوگل پلی یا پلی استور ، یک سرویس پخش دیجیتال محتوای چندرسانه‌ای از شرکت گوگل است ؛ که شامل یک فروشگاه آنلاین برای موسیقی، فیلم، کتاب و اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندروید و یک مدیا پلیر ابری می‌باشد.گوگل پلی خدمات خود را از طریق سایت ، اپلیکیشن در اندروید و گوگل تی وی در دسترس عموم قرار میدهد.

 

خرید درون‌برنامه‌ای چیست؟

خرید درون‌برنامه‌ای ،به امکان خرید کالاهای دیجیتالی و خدمات از داخل نرم‌افزارها در دستگاه‌های تلفن همراه و تبلت اشاره دارد.

خرید درون‌برنامه‌ای به توسعه دهندگان نرم‌افزار اجازه می‌دهد تا نرم‌افزارهای خود را به‌صورت رایگان ارائه دهند؛ همچنین ، امکانات جذاب بسیاری را در داخل خود برنامه به معرض فروش بگذارند.

راه های خرید اپ از google play

 

گیف کارت

کردیت کارت یا مستر کارت

پی پال

 

برای خرید اپلیکیشن از google play ، بهترین راه ، خرید گیفت کارت گوگلی پلی میباشد که شما میتوانید با خیال راحت از گیفت بارون خریداری کنید.

 

آموزش خرید اپلیکیشن از google playبااستفاده از گیفت کارت

 

۱.ابتدا ، google play را باز کرده و وارد صفحه ی اپلیکیشن پولی موردنظر خود شوید.

گوگل پلی

۲.سپس بر روی قیمت اپلیکیشن کلیک کنید تا مراحل خرید به نمایش در بیاید.

۳.دستگا اندرویدی که جیمیل شما در ان لاگین است، را از لیست انتخاب کنید. اپلیکیشن فقط برای همین دستگاه قابل دانلود و نصب خواهد بود.

لاگین کردن

 

۴. حالا باید روشی را برای پرداخت هزینه انجام این خرید از google play انتخاب کنید. گزینه Redeem را برای شارژ حساب google play از طریق گیفت کارت انتخاب کنید.

انتخاب گزینه گیفت کارت

 

۵.حالا کد گیفت کارت خود را در کادر وارد و در نهایت گزینه Redeem را انتخاب کنید.

 

در نهایت ،حساب google playشما شارژ می شود و می توانید از اعتبار حساب خود برای پرداخت هزینه خرید استفاده کنید.

 

 

سخن نهایی

 

ما در این مقاله ، درباره ی google play و نحوه ی خرید اپ از آن با شما صحبت کردیم. شما میتوانید گیفت کارت گوگل پلی خود را از سایت گبفت بارون خریداری فرمایید.

 

بیشتر بخوانید