کال اف دیوتی وارزون

 

بازی کال اف دیوتی وارزون نمایانگر دوران جدیدی در سری بازی‌های بتل رویال میباشد.در این بازی ، یک جنگ ۱۵۰ نفره با تعداد زیادی ازسربازان و وسایل نقلیه جنگی و اسلحه وجود دارد.حال بهترین اسلحه های این بازی را به شما معرفی خواهیم کرد:

Raal MG

این اسلحه دقت فوق العاده ای دارد.همچنین، قوی‌ترین LMG در وارزون ۲ میباشد که صرفا اصابت یک گلوله آن کافیست تا ۵۰ واحد از درجه سلامتی دشمن کاسته شود.

SP-R 208

این اسلحه ، یکی از بهترین اسنایپر وارزون ۲ است که با شلیک به سر ۱۹۵ درجه و به سینه ۱۶۷ درجه از سلامت دشمن می‌کاهد.

Kastov 762

این اسلحه ، یکی از بهترین سلاح های وارزون درمقابله با دشمنان زره‌پوش است که آن را برای نبردهای میان‌برد توصیه می‌کنیم.

M4

این اسلحه ، یکی از بهترین اسالت رایفل‌های وارزون ۲ است که در نرخ شلیک رقیبی ندارد.

FSS Hurricane

این اسلحه ،بهترین SMG وارزون ۲ است.دقت بالای این اسلحه به قدری زیاد است که فکر میکنید لیزر برروی ان نصب است.

Lachmann Sub (MP5)

این اسلحه ، یکی از بهترین SMG‌های وارزون ۲ است که  تعادلی که بین سرعت، دقت و قدرت ایجاد می‌کند. این اسلحه ،بهترین اسلحه برای نبردهای نزدیک قلمداد می‌باشد.

 

call of dutty

آپدیت جدید کال آف دیوتی مدرن وارفار و وارزون ۲ معرفی شد!!!

 

این آپدیت در تاریخ ۱۰ می (۲۰ اردیبهشت) منتشر می‌شود و تجربه جدید بازیکنان DMZ،نقشه ی جدید ،دو اسلحه کمری تمام اتوماتیک و  اپیزود ۳ Raid را اضافه میکند.

بازیکنان DMZ این شانس را خواهند داشت که با پیدا کردن یکی از چندین ورودی به یک مرکز زیرزمینی جدید به نام مجتمع Koschei، جوایز ارزشمندی کسب کنند.

Alboran Hatchery نقشه جدید بخش ۶ در مقابل ۶ است.این نقشه ،بر روی یک تاسیسات دور افتاده و بادگیر در زیر توربین‌های بادی قرار دارد.

FTAC Siege و GS Magnaدو اسلحه کمری جدید این بازی هستند.

اپیزود سوم Raid نیز پرایس، فرح و الکس را دنبال می‌کند . انها در حال تعقیب هادیر و یک کلاهک گم شده در تونل‌های قطار قدیمی در یک پایگاه شوروی هستند.

 

سخن نهایی

 

در این مقاله درباره ی ورژن جدید کالاف دیوتی و اسلحه های محبوب و برتر آن صحبت کردیم . شما میتوانید سی پی کالاف دیوتی این بازی را از سایت گیفت بارون به راحتی خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید