خرید تلگرام پریمیوم از سایت گیفت بارون

امکانات و قابلیت های تلگرام پریمیوم

 

خرید تلگرام پریمیوم از سایت گیفت بارون
خرید تلگرام پریمیوم از سایت گیفت بارون

دانلود سریع‌تر فایل‌ها

 

یکی از کاربرد های مهم تلگرام پریمیوم ، دانلود کردن سریعتر فایل ها، تصاویر و ویدئو ها میباشد. این موضوع کاملا به شرکت ارائه دهنده سرویس اینترنتی شما وابسته بوده . به کمک این قابلیت، تلگرام قادر خواهد بود تا از حداکثر پهنای باند شما برای دانلود فایل‌ها استفاده کند.

البته به این موضوع توجه داشته باشید که به دلیل استفاده از VPN در کشور ما، ممکن است افزایش سرعت آنچنان محسوسی را تجربه نکنید.

 

تبدیل صدا به متن

 

یکی از قابلیت های جذاب وجالب تلگرام پریمیوم ، قابلیت تبدیل صدا به متن میباشد.

 

کاهش دوبرابری محدودیت ها

 

یکی از مهمترین امکانات تلگرام پریمیوم، ۲ برابر شدن محدودیت‌های نسخه رایگان است.کاربران نسخه پریمیوم تلگرام  محدودیت‌های کمتری نسبت به نسخه رایگان دارند. در نسخه پریمیوم شما می‌توانید فایل‌ها را با حداکثر حجم ۴ گیگابایت ارسال کنید در حالی که در نسخه رایگان این محدودیت ۲ گیگابایت بود.کاربران تلگرام پریمیوم همچنین می‌توانند بیوگرافی‌های طولانی‌تری را نوشته و در صورت نیاز، لینک‌های دلخواه را نیز به آن قسمت اضافه کنند. در کنار این قابلیت، امکان نوشتن کپشن با محدودیت کاراکتر کمتر نیز مهیا شده است.

 

 استیکرها و انیمیشن‌های اختصاصی

 

یکی دیگر از امکانات اشتراک پریمیوم ، استیکر و انیمیشن های جذاب با جلوه های بصری میباشد.این پکیج‌ها به صورت ماهانه توسط هنرمندان و توسعه دهندگان این اپلیکیشن بروزرسانی خواهد شد.

 

ری اکشن های خاص

 

ایموجی‌های جدید اضافه شده به بخش Reactions به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به تایپ متن و شلوغ شدن گروه‌ها، ری‌اکشن خود نسبت به پیام‌های مختلف را به راحتی ابراز کنید.

 

حذف شدن تبلیغات

 

شاید در برخی موارد مشاهده کرده باشید در بعضی کانال هایی که مشترکین زیادی دارند،تبلیغات زیای برری صفحه نمایان میشود که باعث اذیت کاربر میشود.همچنین در گروه‌ها نیز می‌توانید تبلیغات را مشاهده کنید. اما مشترکین پریمیوم از این امر راحت هستند وهیچگونه تبلیغی مشاهده نمیکنند .

 

مدیریت بهتر چت‌ها

 

ابزار جدید در نسخه Premium تلگرام به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی لیست چت‌های خود را مدیریت کنید. به این ترتیب شما می‌‌توانید فولدر دلخواه خود را در ابتدای این اپلیکیشن قرار دهید . با هر بار ورود به این اپلیکیشن، به جای باز شدن صفحه اصلی و نمایش تمامی چت‌ها، تنها محتوای همان فولدر انتخاب شده نشان داده شود.

همچنین قابلیت دیگری در این زمینه به شما کمک می‌کند تا چت‌های جدید به صورت خودکار Mute و آرشیو شده ؛ به این ترتیب محیط این پیام رسان به هیچ عنوان شلوغ نشده و شما را سردرگم نخواهد کرد.

 

تصویر پروفایل متحرک

 

مشترکین telegram premium میتوانند برروی پروفایل خود ، به جای عکس ازتصویر پروفایل متحرک و ویدئو استفاده کنند. گزینه، در تمامی قسمت‌ها، حتی در صفحه اصلی چت‌ها نیز به دیگران نمایش داده خواهد شد.

 

نمایه اختصاصی

 

همه ی افرادی که این اشتراک را خریده باشند دارای نشان و نمایه ستاره میباشند و در صفحه چت دیگران این نشان در کنار اسم دیده میشود.

آیکون اپلیکیشن اختصاصی برای تلگرام پریمیوم

آیکون‌های جدید که مخصوص مشترکین این اپلیکیشن طراحی شده، حس و حال جدیدی را به آن‌ها القاء کرده و می‌تواند بیشتر و بهتر با سلیقه آن‌ها همخوانی ایجاد کند.

نمایش بج Verification

کاربران میتوانند ازطریق اکانت شخصی خود ، کانال وبات های مشهور می‌توانند بج آبی رنگ تأیید هویت را دریافت کنند. به این ترتیب کاربران هنگام مشاهده یا حضور در این کانال‌ها، می‌توانند مطمئن باشند که مشغول تماشای محتوای یک منبع معتبر هستند.

هنگام جستجو، این اکانت‌های تأیید شده در اول  لیست ظاهر میشوند و برای افزایش عضو به آن‌ها کمک شایانی میشود. همچنین شناسایی آن‌ها از این طریق فوق العاده راحت‌تر می‌شود.

بد نیست بدانید اگر اکانت شما روی دست کم دو شبکه اجتماعی دیگر تأیید هویت شده باشد، می‌توانید به راحتی این بج را برای خود درخواست دهید.

 

ذخیره خودکار مدیا در گالری روی سیستم عامل اندروید

 

شما میتوانید محتوایی که برایتان ارسال میشود را به صورت خودکار دریافت کنید.همچنین میتوانید اقدام به فعال کردن یا نکردن خودکار مدیا در چت‌های خصوصی، گروه‌ها یا کانال‌ها انجام دهید.

ارتقا پیش نمایش چت در اندروید

شما میتوانید در نسخه اندروید تلگرام  مانند ورژن آی او اس می‌توانید پیش نمایش چت‌ها را مشاهده کنید .  همچنین ، میتوانید برای مشاهده پیام‌های بیشتر در این قسمت اسکرول کنید، بدون آنکه تیک دوم برای شخص مخاطب شما نمایش داده شود.

همچنین دکمه‌های جدیدی برای علامت گذاری چت به عنوان خوانده شده، میوت یا پین کردن آن هم در این قسمت در نظر گرفته شده است. برای مشاهده پیش نمایش چت‌ها کافی است انگشت خود را روی تصویر پروفایل فرد مورد نظر نگه دارید.

بهبود اشتراک گذاری فایل روی آی او اس

در نسخه پریمیوم هنگام ارسال فایل، یک نوار پردازش متحرک ظاهر می‌شود و باعث میشود که شما از زمان باقی مانده برای ارسال فایل آگاهی پیدا کنید.

 

ساخت تصویر پروفایل متحرک در مک او اس تلگرام پریمیوم

 

کاربرانی که از نسخه مک این اپلیکیشن استفاده می‌کنند، حالا به ابزاری برای ساخت پروفایل متحرک مجهز شده‌اند. شما می‌توانید یک استیکر یا ایموجی متحرک را انتخاب کرده و یک بکگراند رنگارنگ نیز به آن اضافه کنید. خروجی این پروسه می‌تواند به عنوان تصویر پروفایل، گروه یا کانال مد نظرتان انتخاب شود.

سخن آخر

ما در این مقاله ، کاربرد های نسخه پریمیوم را به شما توضیح دادیم.برای خرید اشتراک این نسخه ، به سایت گیفت بارون رفته . شما میتوانید این اشتراک را به صورت یک ماهه یا یک ساله خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید