اپل آیدی چیست ؟

شرکت اپل، شناسه اپل (Apple ID) را به این صورت تعریف می‌کند: «اپل آیدی، حسابی است که از آن برای دسترسی به خدمات شرکت اپل از جمله اپ استور، اپل موزیک، آی‌کلود، آی‌مسج، فیس‌تایم و غیره استفاده می‌شود.»چناچه شما یکی از دستگاه های اپل را داشته باشید باید اپل ایدی برای خود بگیرید.در واقع، اپل آیدی هویت شما را برای استفاده از دستگاه‌های تولید شده توسط اپل تایید می‌کند تا بتوانید از آن استفاده کنید.

apple id

کاربرد های اپل ایدی

  • دسترسی داشتن به itunes و app store
  • ذخیره کردن موقعیت مکانی و مشخص کردن موقعیت مکانی دستگاه هنگام گم شدن
  • همگام سازی محتوا در تمامی دستگاه های اپلی که دارید
  • جلوگیری از ورود به دستگاه اپل هنگام سرقت
  • استفاده از ابزار ها و قابلیت های شرکت اپل

چه اطلاعاتی در اپل ایدی نگهداری میشود ؟

 

Apple ID شما حسابی است که برای دسترسی به سرویس‌های اپل مانند App Store ،Apple Music ،iCloud ،iMessage ،FaceTime و … از آن استفاده می‌کنید. این ایدی شامل آدرس ایمیل و گذرواژه‌ای است که برای ورود به سیستم استفاده می‌کنید. اگر اپل آی دی نداشته باشید یا آن را فراموش کرده باشید بسیاری از امکانات را از دست می‌دهید و حتی آپدیت هم دریافت نمی‌کنید. اگر می‌خواهید بدانید که با اپل ایدی چیکار میشه کرد و چه اطلاعاتی در اپل ایدی ذخیره میشود در ادامه با ما همراه باشید.

کلیه اطلاعات تماس، پرداخت و امنیتی که در سرویس‌های اپل استفاده می‌کنید و حتی موقعیت مکانی، شماره تلفن‌ها و عکس‌های شخصی روی گوشی‌تان در اپل آیدی ذخیره می‌شود.

 

 

برخی از کاربران به دلیل پیچیدگی‌ها و مشکلات مرتبط با تحریم‌ها نمی‌توانند به آسانی اقدام به ساخت اپل آی‌دی برای محصولات اپل کنند.به همین علت ، خرید اپل ایدی اماده بهترین راه میباشد.

آیا اپل ایدی کارتی همان اپل ایدی آماده است ؟

 

خیر. اپل آیدی کارتی ، یک کارت معمولی است که مشخصاتی روی آن نوشته شده و بعضاً در بسته‌بندی‌های زیبا به فروش می‌رسد. نکته جالب این هست که  apple id card فقط در ایران و کشورهای تحریم شده توسط آمریکا وجود دارد و کاملاً هم از اعتبار ساقط هستند.فروشندگان ایرانی ،باسودجویی به قیمت گزافی اپل ایدی کارتی به مشتری میدهند.

اپل ایدی آماده یک اپل ایدی مجازی است که با قیمت خیلی ارزان به نسبت اپل ایدی کارتی به فروش میرسد.

سخن نهایی

در این مقاله ، درباره ی اپل ایدی ، کاربرد های آن و اپل ایدی آماده صحبت کردیم.شما میتوانید اپل ایدی اماده از سایت گیفت بارون خریداری نماییید.

بیشتر بخوانید