بازسازی طبیعت با بازی Terra Nil

 

Terra Nil

 

کمپانی بزرگ Devolver Digital معروف به این است که به انتشار بازی‌های مستقل بسیار متفاوتی می‌پردازد و به بازی‌سازان کوچک اجازه درخشیدن می‌دهد. یکی از جالب‌ترین بازی‌هایی که توسط این ناشر بزرگ به دستمان رسیده، یک بازی متفاوت به نام Terra Nil است. این عنوان در سبک استراتژیک و ساخت و ساز بوده و به بازیکنان اجازه شهرسازی و تولید مکان‌های متفاوتی را در دنیایش خواهد داد. با این حال این بازی تفاوت بسیار بزرگی داشته که آن را از سایر بازی‌های شهرسازی متمایز می‌کند.. از این نظر بازی با City Buildingهای معروف کمی متفاوت است و بیشتر شما را به چالش می‌کشد.

در واقع ، ترا نیل یک بازی ویدئویی است که توسط استودیو Free Lives توسعه داده شده است. در این بازی، هدف شما دوگانه است: اولین هدف برای بازسازی زمین است که به وسیلهٔ پردازش منابع، خلأ‌های ناشی از فرآیندهای صنعتی را از بین می برید. دومین هدف بازی، حفاظت از منابع طبیعی است که در حین انجام فرآیند بازسازی باید به آن ها توجه کرده و از نابودی آن‌ها جلوگیری کنید.

شما باید بااستفاده از منابع کمی که در اختیار داریم کره زمین را احیا کرده و نجات دهید. این منابع را می‌توانید با برگرداندن حیات به خاک مجددا تامین کنید.این بازی به نحوی طراحی شده که هرچیزی را که در طبیعت وجود دارد را در این بازی مشاهده میکنید.به عنوان مثال ، بذری که در خاک ریخته میشود و به مرور زمان تبدیل به گیاه میشود را مشاهده میکنید.

نکته جالب درخصوص Terra Nil این است که در پایان هر مرحله ماموریت پیدا می‌کنید تا تمام آثار غیر طبیعی از محیط را حذف کنید. معمولا این کار سخت‌ترین مرحله در پروسه تجدید حیات محیط محسوب می‌شود. باید ساختمان‌ها را با استفاده از  وسایل حمل و نقل به هم متصل کنید تا پس از تخریب شدن مواد اولیه‌شان به یک کشتی هوایی منتقل شود.

 

سخن نهایی

 

در این مقاله درباره ی بازی ترا نیل سخن گفتیم.شما میتوانید با خرید گیفت کارت ایتونز و گوگل پلی از سایت گیفت بارون به انواعی از بازی های مهیجدشت پیدا کنید.

بیشتر بخوانید