بازی‌های نینتندویی که دوست داریم روی پی‌سی عرضه شود

 

مایکرو سافت و سونی ، پی‌سی رو به عنوان یه پلتفرم دوم می‌شناسند.اما در نینتندو این قضیه وجود ندارد.نینتندو برای کنسول های خود بازی هاای زیاد و متفاوتی درست میکند. اما آنها را در پی سی قرار نمیدهد.حال بازی هایی که دوست داریم برروی پی سی عرضه شود را به شما میگوییم :

 

zelda :Breath of the Wild

zelda :Breath of the Wild

سری افسانه‌ی زلدا همواره در انحصار کنسول‌های نینتندو بوده. برای کسی که هیچ تجربه‌ای از بازی کردن این سری نداشته، شروع کردن از آخرین نسخه شاید کمی سخت باشد اما نینتندو با هوشمندی و برای فروش بیشتر سوییچ، جدیدترین نسخه از بازی را طوری ساخته که برای همه قابل فهم و لذت‌بخش باشد.این بازی یک دنیای بزرگ با گشت و گذار و کلی راز های مختلف است که باید آن را پیدا کنید.

 

Super Mario Odyssey

Super Mario Odyssey

این بازی در سال ۲۰۱۷ منتشر شد.این بازی ، توانست نمره باورنکردنی ۹۷/۱۰۰ را در متاکریتیک بگیرد. آنچه بازی سوپر ماریو اودیسی را خواستنی می‌کند دنیای رنگارنگی است که از روی ابرها بگیرید تا سیاه‌چاله‌های تاریک را شامل می‌شود.بازی Super Mario Odyssey، اثری خوش‌ساخت است که حتی می‌توان آن را یکی از بهترین گزینه‌ها برای دریافت جایزه بهترین بازی سال دانست.

 

Mario+Rabbids

Mario+Rabbids

این بازی محصول شعبه میلان یوبی‌سافت میباشد و نیتندو آن را نمیسازد. ماریو ربیدز یه بازی ترن بیس استراتژی میباشد که باعث می‌شود پی‌سی گیمرها آن را بازی کنند.به عناوین این سبک علاقه داشته باشند.Mario + Rabbids Sparks of Hope دارای گیم‌پلی نوبتی و تاکتیکی میباشد. به این صورت که بازیکن تیم سه نفره خود از کاراکترهای مختلف را تشکیل داده و باید با دشمنان داخل محیط، مبارزه کند. ازطرفی هر یک از کاراکترهای شما نمی‌تواند به‌صورت آزادانه در محیط مبارزه حرکت کند.

 

 

Metroid Prime

Metroid Prime

ریسمتر یک سورپرایز بزرگ به هواداران این بازی ارائه کرد.بازی متروید پرایم، بازی است  که از دوربین اول شخص استفاده میکند. ساموس در ابتدای بازی با یک هیولای غول پیکر می‌جنگد و پس از نابودی و انفجار آن، با صدمات و آسیبی که دیده به سیاره تالون ۴ فرار می‌کند. او در این سیاره با تمدن چوزو آشنا می‌شود که سالیان پیش، نسلشان در این سیاره منقرض شده است و ردپای دزدان دریایی فضایی در این انقراض نسلی به چشم می‌خورد.

 

سخن نهایی

 

در این مقاله درباره ی بازی های نینتندوی که دوست داریم روی پی‌سی عرضه شود صحبت کردیم. شما میتوانید گیفت کارت نینتندو را از سایت گیفت بارون به راحتی خریداری کنید.

 

بیشتر بخوانید