آیتونز چیست؟

آیتونز یک نرم افزار چندرسانه‌ای است که توسط شرکت اپل تولید شده است. از این برنامه برای انتقال موسیقی و فیلم و عکس از روی کامپیوتر به روی آی دیوایس ها یعنی آی پد , آی فون , آی پاد استفاده می‌شود.

gift card itunes

گیفت کارت آیتونز چیست؟

 

گیفت کارت آیتونز یا همان Itunes card که به آن App Store & itunes card هم گفته می شود، یک ارز از پیش خریداری شده برای خدمات مختلف دیجیتالی اپل است. خدماتی که آیتونز ارائه میدهد، شامل : فروشگاه آیتونز، محتوای رسانه‌ای اپل و مارکت‌پلیس نرم‌افزاری آن باشد که در آن می‌توانید موزیک، فیلم، اپلیکیشن و دیگر محتواهای تولید شده این شرکت را بخرید.

 

با گیفت کارت آیتونز چه چیزهایی می‌توان خریداری کرد؟

 

با استفاده از گیفت کارت می توانید از کمپانی اپل یا اپ استور های مختلف به صورت مجازی خرید کنید. همچنین امکان خرید محصولات حقیقی و شارژ حساب آیتونز نیز با گیفت کارت وجود دارد. علاوه بر این می توانید با اعتبار گیفت کارت، از اپل استور خدمات مختلف مانند بازی، موسیقی ،فیلم ،برنامه و …تهیه کنید.

گیفت کارت آیتونز  به  دو صورت وجود دارد:

فیزیکی و مجازی

فیزیکی به این صورت میباشد که شمااگر در خارج ایران زندگی میکنید میتوانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین اپل، گیفت کارت Itunes را خریداری کنید. app store را باز کرده روی آیکون کاربری کلیک کنید و سپس گزینه send gift card by email را انتخاب کنید.اگر در ایران زندگی می‌کنید به دلیل تحریم امکان خرید آنلاین گیفت کارت برای شما از سایت رسمی شرکت اپل وجود ندارد

به صورت مجازی به این صورت میباشد که کدهای دیجیتالی وجود دارد که از طریق ایمیل و یا پست به دست شما خواهد رسید. توجه داشته باشید که گیفت کارت اپل تاریخ انقضا ندارد . زمانی که با آن حساب خود را شارژ کردید باز هم انقضایی شامل آن نخواهد شد.

 

کاربرد گیفت کارت آیتونز

 

اپل موزیک : اپل موزیک ، دارای بیش از ۵۰ میلیون آهنگ میباشد.همچنین شما میتوانید انواع کاور های آهنگ را دانلود کرده و گوش دهید.شما می توانید با ۵ دلار در ماه(برای دانش آموزان) و ۱۵ دلار در ماه(افراد عادی) از این سرویس فوق العاده ، بهره ببرید.

بازی: می توانید از بازی های فوق العاده جذاب اپل در AppStore لذت ببرید. حتی اگر بازی مورد نظرتون پولی باشد ، می توانید توسط گیفت کارت خریداری نمایید.

خرید های درون برنامه ای: فرقی نمی کنه که بخواهید نرم افزاری را به نسخه ی Pro آپدیت کنید. یا برای بازی PUBG پول مجازی UC خریداری کنید.همه ی خرید های درون برنامه ای را می توانید توسط گیفت کارت آیتونز انجام بدهید.

تمدید اشتراک ها: فرقی نمی کنه از کدام سرویس نت فلیکس ، هولو یا اسپاتیفای استفاده می کنید . با گیفت کارت آیتونز می توانید اشتراک خود را تمدید کرده و توسط آن پرداخت نمایید.

کتاب : با استفاده از گیفت کارت اپل شما میتوانید کتاب هارا به صورت الکترونیکی ومجازی دانلود کرده بخوانید.

اپلیکیشن: بعضی از اپلیکیشن ها رایگان نیستند و شما باید هزینه پرداخت کنید که بااستفاده از گیفت کارت itunes این مشگل را رفع کنید.

سرویس iCloud: می توانید با خرید حجم های اضافه از سرویس iCloud نگران اتمام حافظه ی گوشی خود نباشید . و عکس ها و اطلاعات خود همیشه در فضای ابری اپ بصورت امن همه جا قابل دسترسی خواهند بود

فیلم : با رفتن به اپ +TV ، ماهانه ۶.۹۹$ بااستفاده از گیفت کارت پرداخت کرده و انواع فیلم ها را با زیرنویس تماشا کنید.

Audiobooks: از کتب صوتی اپل نیز بی بهره نمانید.مخصوصا اگر دارای کودک هستید می توانید از کتب صوتی دیزنی نهایت لذت را برای فرزندانتان ایجاد کنید.

 

سخن آخر

 

ما در این مقاله ، درباره ی آِیتونز و گیفت کارت آن و مهم تر از همه ،کاربرد های آن با شما صحبت کردیم. شما میتوانید گیفت کارت itunes  را از سایت گیفت بارون ، به صورت ارزان و مطمئن خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید