بهترین اپلیکیشن های آیفون

 

 

در این مقاله ، قصد داریم بهترین اپلیکیشن های آیفون را به شما معرفی کنیم:

 

Timepage

Timepage

این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آیفون در زمینه مدیریت زمان میباشد.با استفاده از این applicationزمان خود را مدیریت کرده و کار های خود را یادداشت میکنید.همچنین بااستفاده از اینکار متوجه میشوید چه روز هایی سرتان شلوغ است و در روزهایی که کار دارید اب و هوا چگونه است.همچنین زمان رسیدن به محل مورد نظرتان را به شما میگوید.این اپلیکیشن رایگان بوده اما خرید درون برنامه ای دارد.

 

Microsoft Office

Microsoft Office

در واقع این برنامه ، سه کار مهم را  انجام میدهد: ورد ،اکسل ، پاورپوینت

همچنین از قابلیت های دیگر این برنامه ساخت پی دی اف از تصاویر یا فایل‌های ورد، اکسل و پاورپوینت، امضای PDF به‌کمک انگشت، کدخوان QR و تبدیل عکس به فایل ورد قابل ویرایش را دارد.

این برنامه رایگان بوده اما خرید درون برنامه ای دارد.

 

 Lumosity

Lumosity

این برنامه یک اپ تقویت حافظه میباشد. این اپ بیش از ۵۰ بازی و فعالیت سرگرم کننده و مبتنی بر علم، روش موثری برای تقویت حافظه، افزایش تمرکز، سرعت، انعطاف‌پذیری ذهن و حل مسئله را دارا است.این اپ رایگان بوده اما خرید درون برنامه ای دارد.

 

Snapseed

Snapseed

یک اپلیکیشن ، ادیت عکس حرفه ای است.این اپ رایگان بوده.Snapseed دارای ۲۹ ابزار مختلف شامل رتوش عکس، قلم‌مو، HDR، چشم‌انداز، کراپ و حتی اضافه‌کردن متن به عکس است و قابلیت پردازش فایل‌های JPG و RAW را نیز دارد.

 

 Mextures

Mextures

این اپلیکیشن پولی بوده.اما ارزش این را  دارد که این اپ را نصب کنید.این اپ ادیت ویدئو به صورت حرفه ی بوده. همچنین ،دارای قابلیت اضافه‌کردن غبار و گرین فیلم، تکسچرهای مختلف، نورهای رنگی و تمام تنظیمات موردنیاز برای تبدیل ساده‌ترین و خسته‌کننده‌ترین عکس‌ها به پروژه‌ای حرفه‌ای و هیجان‌انگیز است.

 

 VLC

VLC

این اپ ، اپلیکیشن پخش اهنگ و ویدئو است.این اپ رایگان بوده.  با استفاده از این اپ ، می‌توانید در اپلیکیشن VLC ویدئو استریم کنید یا فایل‎‌های ISO دی‌وی‌دی پخش کنید.

سخن نهایی

در این مقاله درباره ی ،بهترین اپ های  آیفون صحبت کردیم. شما میتوانید ، ویزا کارت و مستر کارت ،همچنین گیفت کارت آیتونز را از سایت گیفت بارون خریداری نمایید.

 

بیشتر بخوانید