بهترین اپلیکیشن های عرضه شده در سال ۲۰۲۲

 

در این مقاله قصد داریم بهترین اپلیکیشن هایی که در سال ۲۰۲۲ عرضه شده اند را به شما توضیح دهیم:

برنامه

 Daily Diary

Daily Diary

این اپ ، اپلیکیشن جمع‌وجوری برای یادداشت خاطرات روزانه است که در فهرست بهترین برنامه‌ها و بازی‌های ۲۰۲۲ جای‌‍گرفته است.همچنین یک دفتر خاطرات آنلاین است ؛که به شما امکان ثبت خاطرات، احساسات، حال و هوا … که ممکن است در طول روز برایتان پیش بیاید را می دهد. البته قابلیت های آن فقط به نوشتن خاطرات محدود نمی شود. برای ایجاد تنوع بیشتر می توانید به نوشته های خود عکس، استیکر و … را نیز اضافه کنید.

‏ اما یکی از قابلیت های بسیار مهم این برنامه امکان قرار دادن رمز عبور روی نوشته هاست. خاطرات جنبه کاملا شخصی دارند و هیچکس دوست ندارد آن ها را با دیگران در میان بگذارد؛به همین دلیل امنیت چنین برنامه ای از اهمیت بالایی برخوردار است. این برنامه همچنین با سرویس های ذخیره ابری مثل گوگل درایو و دراپ باکس (Dropbox) نیز هماهنگی بسیار خوبی دارد.

 Sleep Fruits: Calm Meditation

Sleep Fruits: Calm Meditation

 

با استفاده از Sleep Fruits مهارت های تمرکز حواس را خواهید آموخت که توسط متخصصان سراسر جهان آموزش داده می شود تا شما را به زندگی آرام تر و شادتر هدایت کند. یک کتابخانه کامل از مراقبه های هدایت شده برای کاهش استرس و اضطراب، بهینه سازی مراقبت از خود، درمان بی خوابی و موارد دیگر را کاوش کنید. فارغ از سطح تجربه شما، این کتابخانه شامل تمرین هایی است که همه با سبک زندگی خود مطابقت دارند.

 

Widgetshare

Widgetshare

این اپ با بیش از یک میلیون دانلود در سال ۲۰۲۲، به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های سال تبدیل شده است که برای اعضای خانواده و دوستان صمیمی بسیار جالب است. با استفاده از این اپ می‌توانید ویجت‌های تصویری در گوشی خود بسازید . تصاویر موردعلاقه‌تان را به آن اضافه کنید و آن را با دیگران به‌اشتراک بگذارید.

نحوه‌ی کار این اپلیکیشن به این صورت است که پس از ایجاد ویجت روی صفحه، اعضای خانواده یا دوستان‌تان را به آن اضافه می‌کنید. با انجام این کار تصاویری که در ویجت قرار می‌گیرند برای تمام اعضا قابل مشاهده است. شاید روزی بخواهید عکس حیوان خانگی خود را روی ویجت بگذارید ؛ روز دیگر دوست‌تان عکس غذایی که پخته‌ است را به‌اشتراک بگذارد تا لحظات خوشتان را با هم سهیم شوید.

 

Ukulele by Yousician

 

Ukulele by Yousician

 

Yousician: Your Music Teacher عنوان یک اپلیکیشن آموزش موسیقی نوآورانه مخصوص اندروید می باشد که توسط Yousician Ltd توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان طور که از عنوان برنامه نیز مشخص است این نرم افزار با مجموعه ای از آموزش های خاص کمک می کند تا در مدت زمانی بسیار کوتاه گیتار، باس و یا پیانو نوازی را یاد بگیرید ؛بدون نیاز به هیچ هزینه ای به سطحی بسیار مطلوب در موسیقی برسید.

 

 

DynamicSpot

 

DynamicSpot

 

 

این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا ویژگی‌های کارآمد چندوظیفه‌ای که اپل صرفاً برای iOS خود ارائه می‌کند را در دستگاه اندروید خود تجربه کنید.

برای باز کردن برنامه نمایش داده شده، کافیست روی نقطه و یا پنجره پویا سیاه کوچک ضربه بزنید.برای باز کردن آن و مشاهده جزئیات بیشتر نیز روی پنجره بازشو لمس طولانی کنید. داینامیک آیلند آیفون قابل شخصی سازی نیست. اما اپلیکیشن dynamicSpot قابل تنظیم است! شما می‌توانید تنظیمات تعامل را تغییر دهید. انتخاب کنید چه زمانی نقطه / پنجره پویا نشان داده یا پنهان شود؛ یا اینکه در کدام برنامه‌ها ظاهر شوند.

سخن نهایی

 

در این مقاله ، درباره ی بهترین اپ های ایفون واندروید در سال ۲۰۲۲ سخن گفتیم.با خرید گیفت کارت گوگل پلی و گیفت کارت آیتونز اپل میتوان برنامه های پولی را خریداری کرد. شما میتوانید گیفت کارت گوگل پلی و گیفت کارت آیتونز اپل را از سایت گیفت بارون خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید