بهترین بازی های جنگی آنلاین اندرویدی

 

در این مقاله بهترین بازی های جنگی آنلاین اندرویدی را به شما توضیح میدهیم :

 

World War Armies: WW2 PvP RTS

 

World War Armies: WW2 PvP RTS

 

یک بازی چند نفره است که تفکر استراتژیک و مهارت های تصمیم گیری شما را در هر لحظه از بازی آزمایش می کند. شما باید از موقعیت‌های مبارزه سخت خارج شوید و با حریف خود مقابله کنید.ارتش های جنگ جهانی به شما اجازه این را میدهد تااز استراتژی های مختلف جنگی نظامی استفاده کنید.WWA یک بازی PVP چندنفره است که تفکر استراتژیک و مهارت های تصمیم گیری شما را در هر لحظه از بازی آزمایش میکند. انواع مختلف پیاده نظام، وسایل نقلیه و تانک های افسانه از جنگ جهانی دوم در اختیار شما هستند. تیم حمله خود را برای گرفتن نقاط منبع بفرستید. اعمال خود را عاقلانه انتخاب کنید. قلعه بسازید.مرکز فرماندهی خود را برای دریافت نیروهای جدید ارتقا دهید، یا ارتش خود را با نیروهای جدید تقویت کنید. با این حال، مراقب دشمن باشید! او برای پیروزی تلاش می کند و سعی می کند تاکتیک های شما را تضعیف کند. بهترین فرمانده برنده می شود!

 

World of Warships Blitz

 

World of Warships Blitz

 

‏‏بازی اندروید World of Warships Blitz یک بازی اکشن و استراتژیک در سبک جنگ کشتی ها ساخت استدیون بازی سازWargaming Group میباشد. در این بازی اندرویدی شدیدترین و جذاب ترین جنگ های دریایی با کشتی های مختلف ار تجربه کنید.هدایت کشتی های جنگی را به دست بگیرید.با استفاده از استراتژی های خاص خود در مبارزه به کشتی دشمنان حمله کنید و آنها را نابود کنید. با انواع کشتی قدرتمند، ناوهای هواپیمابر در جنگ های دریایی شرکت کنید .در برابر کشتی های دشمن قدرت خود را به نمایش بگذارید. کشتی های مختلف جنگی را به دست آورید و آنها را به مخرب ترین سلاح ها مجهز کنید. با سلاح های خود به کشتی های دشمن شلیک کنید و آنها را نابود کنید. در نبردهای مولتی پلیر با کشتیهای بازیکنان دیگر در جهان به مبارزه بپردازید. به صورت تیم های ۷ نفره در برابر تیم های دشمن مبارزه کنید. در دریاهای مختلف مبارزه کنید و با شکست دادن کشتی های دشمنان جوایز ویژه به دست آورید. گرافیک این بازی اندرویدی با کیفیت عالی HD ارائه شده است و بازی در فضاهای متنوع و اکشن یک بازی بینظیر اکشن را ارائه داده است.

 

World War Armies: WW2 PvP RTS

 

World War Armies: WW2 PvP RTS

 

‏یک بازی استراتژیک واقعی در مورد WW2 در انتظار شماست. World War Commander یک بازی چند نفره است که تفکر استراتژیک و مهارت های تصمیم گیری شما را در هر لحظه از بازی آزمایش می کند. شما باید از موقعیت‌های مبارزه سخت خارج شوید و با حریف خود مقابله کنید.‏فرمانده جنگ جهانی به شما امکان می‌دهد از استراتژی‌های مختلف نبرد استفاده کنید. ابتدا واحدهایی را که می خواهید وارد نبرد شوید انتخاب کنید . انواع مختلف پیاده نظام، وسایل نقلیه و تانک های افسانه ای جنگ جهانی دوم همه در اختیار شما هستند، فرمانده. در میدان جنگ، هر ثانیه مهم است! پیاده نظام خود را برای گرفتن نقاط منبع بفرستید. اقدامات خود را عاقلانه انتخاب کنید . می توانید استحکامات بسازید، مرکز فرماندهی خود را برای به دست آوردن نیروهای جدید ارتقا دهید یا ارتش خود را با نیروهای جدید تقویت کنید. با این حال، مراقب دشمن باشید! او برای پیروزی تلاش می کند و سعی می کند تاکتیک های شما را تضعیف کند. بهترین فرمانده برنده خواهد شد!

 

World War 2: Eastern Front 1942

 

World War 2: Eastern Front 1942

 

جنگ جهانی دوم جبهه شرقی نام نسخه ای جدید از بازی اندروید پر طرفدار است. بازی فوق بوسیله کمپانی JOYNOWSTUDIO مختص تبلت ها و اسمارت فون هایی که پلتفرم آنها اندروید می باشد ، تولید و منتشر گردیده است. سبک این بازی استراتژیک است. داستان بازی استراتژیکی World War 2: Eastern Front 1942 در خصوص وقایع تاریخی جنگ دوم جهانی است. داستان از سال ۱۹۴۱ آغاز می شود. زمانی که نیروهای ارتش آلمان به سمت به مرزهای غربی اتحاد جماهیر شوروی آن زمان حمله ور می شوند. و یکی از بزرگترین وقایع جنگ جهانی دوم را نشان می دهند. انتخاب با شماست . می توانید در نقش نیروهای ارتش شوروی از سرزمین های خود در مقابل تهاجم ارتش المان محافظت کنید و یا درنقش سربازان آلمان نازی به مرزهای شوری هجوم برده و سرزمین های آنها را به تصرف خود درآورید.بازی اندروید World War 2: Eastern Front 1942 یک شبیه ساز واقعی از وقایع و اتفاقات تاریخی آن دوران است. حتی فرماندهان و ژنرالهای معرف آن دوره وحشتاک تاریخی که باعث کشتار انسانهای بسیاری شد در بازی حضور دارند. افرادی نظیر Rommel رومل، Vatukin واتوکین، Konev کونف، Zhukov ژوکوف، Rokosovsky روکووسوفسکی، Manstein مانستین ، Goodrian گودریان، و … که هر کدام نقش تعین کننده ای در سرنوشت جنگ داشتن از شخصیتهای اصلی بازی هستند. بر خلاف بسیاری از بازی های استراتژیک صرف، شما باید در مراحل مختلف با نیروهای زرهی و تانک ها، پیاده نظام، اسکادران هوایی و سایر واحدهای ارتش خود به پایگاههای دشمن حمله کرده به صورت رودر رو با انها مبارزه کنید.

 

Call of Duty: Mobile

 

 

Call of Duty: Mobile

 

بازی Call of Duty Mobile همانند بازیهای آنلاین چند نفره مثل مدرن کامبت ۵ با طیف گسترده ای از بازیکنان سراسر جهان به مبارزه و جنگ خواهید پرداخت. ده ها ماموریت خاص را پشت سر می گذارید! همه شخصیت ها، سلاح ها و دیگر ویژگی های نسخه های قبل کال آو دیوتی به همراه چند ویژگی جدید در این بازی آورده شده است تا تجربه بهترین بازی چند نفره آنلاین را در دستگاه اندرویدی تان به ارمغان بیاورد. چندین حالت مختلف از جمله PVP پنج نفره، حالت زامبی و … در بازی گنجانده شده که قادرید از میان ان ها یکی را انتخاب کنید . برای ساعت ها در دنیای بی نظیر Call of Duty غرق شوید! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای اکشن، تفنگی و علی الخصوص بازیهای کال او دیوتی هستید.

 

World of Tanks Blitz

 

World of Tanks Blitz

 

یک بازی اکشن و آنلاین چندنفره برای گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که توسط کمپانی Wargaming Asia منتشر شده و در دسترس کاربران گوگل‌پلی قرار گرفته است. این بازی در سایر پلتفرمها به موفقیتهای زیادی دست پیدا کرده. تخمین زده میشود که بیش از ۹۰ میلیون بازیکن از سرتاسر جهان بخود جذب کرده باشد. همانند نسخه PC، نسخه اندرویدی هم برای انجام هر چه بهتر بازی بصورت آنلاین بهینه سازی شده است. در این بازی شما باید با استفاده از تانکهای مختلف به مصاف دشمنان (سایر کاربران) رفته و تا میتوانید پیروزی کسب کنید. گرافیک بازی در سطح بالایی قرار داشته و از جزییات بالایی برخوردار است. لازم بذکر است که نسخه اندرویدی این بازی هم از سوی سایتهای متعددی مورد تحسین واقع شده. پیش‌بینی میشود بیش از ۵۰ میلیون بار از گوگل‌پلی دانلود شده باشد.

 

World War Heroes

 

World War Heroes

 

بازی جنگ جهانی World War Heroes: WW2 Shooter  یک عنوان رایگان برای گوشی های موبایل است که شما را به دل تاریخ میبرد و نبردهای خونین را برای شما به تصویر میکشد. این بازی توسط شرکت Azur interactive تولید و منتشر شده . از دیتای اضافه هم برخوردار است که نشان از کیفیت بالای آن دارد. با اینکه این عنوان رقبای جدی و نام آشنایی مثل World War 2: Shooting Games را پیش روی خود می بینید اما توانسته در مایکت به موفقیت برسد .از لحاظ تعداد دانلود و امتیاز کاربران در وضعیت خوبی قرار داشته .حداقل جز یکی از بهترین بازی های جنگی برای تلفن های همراه است.توجه داشته باشید که  بازی اینترنتی بوده و شما برای ورود نیاز به فیلتر شکن و تغییر ip دارید.

 

PUBG Mobile

 

PUBG Mobile

 

پابجی موبایل بازی محبوب، خارق العاده و شگفت انگیز در سبک بازیهای اکشن – بقا از استودیوی بازیسازی Tencent Games برای اندروید است که نسخه اصلی و رسمی بازی PUBG برای موبایل به شمار می رود. در بازی PUBG Mobile همانند نسخه PC اش ۱۰۰ بازیکن در یک نقشه ۸ در ۸ کیلومتر قرار میگیرند.این میان کسی برنده است که بتواند زنده بماند! بازی با موتور گرافیکی نسل اینده یعنی Unreal Engine 4 ساخته شده است . در همان اجرای اولیه محو گرافیک خیره کننده اش می شوید . پس از ان طراحی فوق العاده، صداگذاری مهیج و گیم پلی اعتیاداورش نظرتان را بر می انگیزد! با طیف گسترده ای از سلاح هایی که به دست می اورید قادرید از خودتان دفاع کنید. برای جابجایی از وسایل نقلیه مختلف بهره ببرید، در خانه ها و مکان های مختلف پناه بگیرید . با انجام کارهای مختلف فقط تلاش کنید زنده بمانید. آخرین نفری باشید که زنده مانده است! شما میتوانید گیفت کارت پابجی را از سایت گیفت بارون خریداری نمایید.

 

Warface Go

 

Warface Go

 

چهره جنگ: عملیات های جهانی نام یک بازی بسیار جذاب و خوش ساخت از استودیوی مطرح My.com B.V. کشور هلند سازنده آثاری همچون American Dad! Apocalypse Soon ، Merge World Above و Bombastic Brothers – Top Squad می باشد که به صورت رایگان با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای عرضه شده است. بازی Warface که در گوگل پلی به نام کامل Warface: Global Operations – Combat PvP Shooter عرضه شده، سنگین ترین پروژه شرکت My.Com B.V. می باشد که نزدیک به یک سال و نیم برای توسعه آن زمان گذاشته شده بود . بالاخره بعد از مدت ها انتظار، در چهارماهه اول سال ۲۰۲۰ شاهد عرضه شدن این بازی بودیم. Warface: Global Operations – Combat PvP Shooter دقیقاً در رقابت با بازی های معروفی مثل Call of Duty: Mobile و Battle Prime Online ساخته و طراحی شده و هدف اصلی این شرکت حضور در میدان رقابت بازی های معروف سبک FPS Online بوده است. برای این کار My.com B.V. با استودیوهای مختلفی از جمله WhaleKit برای ساخت این بازی همکاری داشته تا کیفیت نهایی این اثر قابل رقابت با بزرگ های این حوزه باشد. نتیجه کار خیلی خوب و حرفه ای بوده و باید گفت که تلاش های این شرکت بازی سازی تا حد زیادی به ثمر نشسته . باید گفت که حالا بازی Warface: Global Operations – Combat PvP Shooter یکی از برترین بازی های موبایلی سبک اکشن و آنلاین می باشد.

 

Lost Light

 

Lost Light

 

یک بازی اکشن فوق‌العاده جذاب برای آن دسته از گیمرهایی است که دوست دارند تا درگوشی اندرویدی خود تجربه‌ای متفاوت از یک شوتر اول‌شخص را به دست آورند. در حال حاضر استودیوهای بازی‌سازی به‌اندازه‌ای پیشرفت کرده‌اند که می‌توانند محیطی گرافیکی همچون کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی را روی گوشی‌های اندرویدی شبیه‌سازی کنند. اما در کنار گرافیک نباید از گیم پلی نیز غافل شد. چرا که یک بازی خوب در کنار گرافیک خیره‌کننده باید داستانی جذاب و گیرا نیز داشته باشد.استودیو Netease Games Global برای بیشتر بازیکنان شناخته شده بوده .او را با بازی‌هایی همچون The Lord of the Rings: War و Cyber Hunter و بسیاری دیگر که در سبک‌های مختلفی برای علاقه‌مندان منتشر شده‌اند، می‌شناسیم. بازی اندروید Lost Light یا به‌عبارت‌دیگر روشنایی گمشده از جدیدترین ساخته‌های این کمپانی چینی است که توانسته نظرات خیلی‌ها را به خود جلب کند. از طرفی با داشتن گیم پلی جذاب و محیطی گرافیک چشم‌نواز می‌تواند رقیبی جدی برای بزرگان سبک اکشن اندروید باشد.

 

World War Heroes

 

World War Heroes

 

 قهرمانان جنگ جهانی بازی جدید و فوق العاده زیبا با طراحی بی نظیر در سبک بازیهای اکشن و تیراندازی از Game development برای اندروید است که آپدیت اشبه صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد. با نصب این بازی برروی دستگاه اندرویدی تان وارد میدان نبرد جنگ جهانی دوم می شوید که باید با کاربران آنلاین سراسر جهان به صورت چند نفره به رقابت بپردازید .یکی از متفاوت ترین بازیهای اندروید را تجربه کنید. ۵ نقشه مختلف با طراحی منحصر به فرد و ۶ حالت مختلف جنگ برای سرگرم شدن همگی دست به دست هم داده اند تا یکی از زیباترین بازیهای اکشن را تجربه کنید! بیش از ۲۰ سلاح های مختلف از جمله تفنگ ساچمه ای، نارنجک، موشک و غیره در اختیار شما قرار داده می شود تا با ان ها دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید.البته امکان سفارشی سازی و ارتقای سلاح ها نیز برایتان فراهم شده است! اگر از علاقه مندان به بازیهای جنگ جهانی دوم و اکشن هستید که علاوه بر گرافیک اچ دی دارای طراحی بی نظیر و گیم پلی اعتیاداور باشد بدون شک World War Heroes بهترین انتخاب است!

 

سخن نهایی

 

در این مقاله ، درباره ی بهترین بازی های جنگی آنلاین اندرویدی صحبت کردیم.شما میتوانید گیفت کارت انواع بازی ها را از سایت گیفت بارون خریداری نمایید.

 

 

بیشتر بخوانید