بهترین بازی های جنگ جهانی اول

 

شکی نیست که مقوله جنگ جهانی اول یکی از جذاب‌ترین مقوله‌ها برای ساختن یک بازی ویدیویی است .دقیقا به همین علت نیز سازندگان مختلف در طول دهه‌های اخیر هر یک به شیوه خود سعی کرده‌اند که خوانش خود را از جنگ جهانی اول در قالب یک بازی ویدیویی ارائه دهند. بر همین اساس ، قصد داریم بهترین بازی های کامپیوتری با موضوع جنگ جهانی اول به شما توضیح دهیم:

 

 Darkest Hour: A Hearts of Iron Game

 

Darkest Hour: A Hearts of Iron Game

 

  • سازنده و ناشر: Martin Ivanov ناشر: Paradox Interactive
  • سال ساخت: ۲۰۱۱
  • سبک: استراتژی جنگی

بازی Darkest Hour یک بازی مستقل از سری Hearts of Iron است که توسط مدسازان باتجربه فروم Paradox ساخته و منتشر شده است. این بازی ترکیبی از سناریوهای جنگی کوتاه و خیره کننده است که در تاریک ترین فصل‌های قرن بیستم قرار گرفته است. شما در بازی Darkest Hour می‌توانید از آغاز جنگ جهانی اول تا زمان شروع جنگ سرد بازی کنید!

بازی Darkest Hour یک هوش مصنوعی جدید را معرفی می‌کند که اکنون می‌تواند به طور همزمان به صدها موقعیت مختلف واکنش نشان دهد و سریعا وارد عمل شود. همچینن یک سیستم دیپلماتیک پویا اضافه شده که به بازیکن این امکان را می‌دهد که تصمیماتش تأثیر واقعی در روند تاریخ داشته باشد.

 

Valiant Hearts: The Great War

 

Valiant Hearts: The Great War

 

  • سازنده و ناشر: یوبیسافت مون‌پلیه – یوبیسافت
  • سال ساخت: ۲۰۱۴
  • سبک: ماجراجویی معمایی

بازی جدید در سبک اکشن ، ماجرایی و فکری می باشد که در سال ۲۰۱۴ توسط Ubisoft ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بازی Valiant Hearts The Great War از آن دسته بازی های معمایی – فکری می باشد که برای پیش روی در آن و رد کردن مراحل آن باید حتما از خلاقیت و هوش خود استفاده کنید. در این بازی مراحل بسیاری هوش و استعداد شما را به چالش می کشند و شما باید برای آن که بر آن ها غلبه کنید.البته که همه این حرف ها به کنلر محصول Ubisoft بودن به یک کنار که خود اهمیت این بازی را بیشتر می کند.

بازی داستان ۵ سرنوشتی است که به هم گره خورده اند که خبر از ۵ زمان مختلف و ۵ کاراکتر مختلف می دهد.این بازی دارای یک داستان رومانتیک در مورد یک عشق شکست خورده نیز می باشد.این بازی از گرافیک قابل قبولی برخوردار می باشد که نمره هایی که این بازی از سایت های مختلف گرفته نیز از داستان قوی و گرافیک خوب آن خبر می دهد.

 

 The Great War: Western Front

 

The Great War: Western Front

 

  • سازنده و ناشر: Petroglyph Games ناشر: Frontier Foundry
  • سال ساخت: ۲۰۲۳
  • سبک: استراتژیک نوبتی Real-Time

یک بازی استراتژی در WWI یا همان جنگ جهانی اول بوده است که با حضور در این بازی میتوانید تجربه تاکتیکی جدید و بی درنگی را یاد بگیرید که در طول تاریخ بازی های استراتژی برایتان مفید خواهد بود. بازی در بین سال های ۱۹۱۴ تا ۱۹۱۹ جریان داشته است که در این میان دشمنان و متحدین بسیاری به سمت شما اعزام و خلع خواهند شد. برای اثبات قدرت خود نیازمند ارتشی قوی خواهید بود که برای تشکیل دادن آن باید مدیریت خوبی روی درآمد و هزینه های خود داشته باشید. بازی کامپیوتر The Great War: Western Front عنوان یک بازی جدید استراتژی از استودیو Petroglyph Games بوده که قرار است در سال ۲۰۲۳ توسط شرکت Frontier Foundry برای پلتفرم PC عرضه شود. داستان بازی در جنگ جهانی اول جریان داشته که در این میان باید با مشکلات و دشمنان بسیاری مبارزه و مقابله کنید.

 

 Toy Soldiers

 

Toy Soldiers

 

  • سازنده و ناشر: استودیوی Signal و استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس
  • سال ساخت: ۲۰۱۲
  • سبک: اکشن – استراتژیک

بازی Toy Soldiers HD را می‌توانید با کنترل مستقیم یا به واسطه فرمان از بالا دنبال کنید. در این بازی می‌توانید سربازان پیاده خود را روانه میدان کرده و به سواره نظام خود هم فرمان دهید که با تانک‌ها و هواپیماها یک حمله همه جانبه را داشته باشند. شما باید یک پایگاه بسیار بزرگ را برای خود ایجاد کرده و بتوانید از سلاح‌های متنوع خود برای حفاظت از توی‌باکس استفاده کنید. نمای بازی مشابه اسباب‌ بازی‌های کارتونی بوده و شبیه‌سازی جالبی از جنگ جهانی اول را خواهیم داشت. سربازان در قامت اسباب بازی، نبردهای اکشن و استراتژی را دنبال خواهند کرد و شما باید فرمان لازم را به آن‌ها بدهید. کنترل میدان‌های نبرد را برعهده گرفته و سعی کنید که بهترین سنگرهای دفاعی را در سرتاسر اروپا برقرار کنید.

بازی همانند نسخه کلاسیک خود دنبال شده و دارای محتواهای جدیدی است که یقینا شما را جذب خواهد کرد. می‌توانید در این بازی گیم‌پلی جالبی را تجربه کرده و از کنترل‌های بهبود یافته هم استفاده کنید. بازی از نظر گرافیکی ارتقا یافته است و نسبت به گذشته هم محتواهای بیشتری در قالب DLC به بازی اضافه شده است. چند کاراکتر و چند سطح هم خواهیم داشت که از نو طراحی شده‌اند و طرفداران همیشگی مجموعه را خوشحال خواهند کرد. تنها وظیفه شما در این بازی، شلیک صحیح به سمت هدف و دنبال کردن ماموریت‌هایی است که به شما محول شده است.

در این بازی باید به واحدهای استراتژیک خود فرمان دهید که از بهترین موقعیت روانه میدان شده و کنترل همه چیز را برعهده بگیرند. در بازی Toy Soldiers HD یک جنگ فرسایشی خواهیم داشت که شما را در برابر فرماندهان بزرگ دشمن قرار داده و هیچ چیز قرار نیست که به آرامی پیش برود.

 

 Rise of Flight: The First Great Air War

 

Rise of Flight: The First Great Air War

 

  • سازنده و ناشر: استودیوی ۷۷۷ و Noviy Disk / Aerosoft
  • سال ساخت: ۲۰۰۹
  • سبک: شبیه‌ساز نبرد هوایی

این بازی ، یک بازی شبیه سازی فوق العاده با طراحی و ساخت خوب از eV Interactive LLC برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست. با نصب Air Combat Pilot: WW2 Pacific برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید وارد اقیانوس آرام شوید و برای از بین بردن دشمن تلاش بکنید. خلبانی هواپیما و جت های جنگده را بر عهده بگیرید و بیش از ۴۰ ماموریت منحصر به فرد را پشت سر بگذارید.

کنترلرهای لمسی عالی بازی به شما امکان حرکت در آسمان و شلیک به سمت مهاجمان را می دهند، با دقت و سرعت بالای خود همه جت ها و جنگنده های پیش رو را از بین ببرید و یکی از مهیج ترین بازیهای شبیه سازی جنگ جهانی ۲ را تجربه کنید. امکان ارتفا جت ها نیز توسط ما شما وجود دارد، با پشت سر گذاشتن ماموریت ها و کسب امتیاز می توانید انواع کارهای ارتقا موتور، زره و .. را انجام دهید.بازی Air Combat Pilot: WW2 Pacific تا به این لحظه بیش از ده هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ را کسب کند

 

Battle of Empires 1914-1918

 

Battle of Empires 1914-1918

 

  • سازنده و ناشر: Great War Team و Best Way Soft
  • سال ساخت: ۲۰۱۷
  • سبک: اکشن – استراتژیک

یک بازی جدید استراتژیک و اکشن است که روایتگر جنگ های خونین و کشتار های زمان جنگ جهانی دوم بوده و طبق داستان های واقعی ساخته شده است. این بازی توسط کمپانی Best Way Soft در سال ۲۰۱۵ دوباره طراحی و نسخه نهایی آن وارد بازار شده است.در این بازی در زمان شروع بازی شما در نقش یک فرد که در جنگ بین آلمان و فرانسه هست به بازی می آیید و باید سعی کنید تا خود را زنده از میدان جنگ بیرون بیاورید همچنین شما میتوانید وظایف مختلفی را انتخاب کنید مثل راننده تانک،سرباز،توپ چی و یا نفوذی بازی کنید.در این بازی سعی شده تمامی چیزها مثل لباس ها،تفنگ ها،تانک ها و… به زمان جنگ شباهت داشته باشد تا شما از بازی لذت ببرید.

از ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک بالا، دارای نقشه بسیار وسیع، لباس ها و … همگی به طور طبیعی طراحی شده اند، امکان ویرایش مکان های نقشه، دارای سلاح های سرد و گرم مختلف، دارای وسایل نقلیه مختلف و … اشاره کرد. در نسخه جدیدی که از این بازی در اختیار شما قرار می‌دهیم، مجموعه تمامی DLCهای موجود برای این بازی قرار گرفته‌اند که می‌توانید از تجربه در سناریوهای تاریخی مختلف لذت ببرید.

 Isonzo

 

Isonzo

 

  • سازنده و ناشر: استودیوهای BlackMill Games و M2H و شرکت BlackMill Games BV
  • سال ساخت: ۲۰۲۲
  • سبک: شوتر اول شخص – استراتژیک

سوژه جنگ‌های جهانی همواره در بازی‌های ویدیویی جذابیت ویژه‌ای داشته‌اند. هرچند بیشتر جنگ جهانی دوم مد نظر سازندگان بازی‌های ویدیویی قرار گرفته، اما جنگ جهانی اول هم سهم خوبی از بازی‌ها را به خود اختصاص داده تا هر دو رویداد بزرگ تاریخی را بتوان در قالب دنیای دیجیتال تجربه کرد و از آن لذت برد. بازی Isonzo از استودیو BlackMill Games عنوانی جذاب در سبک تاکتیکی و شوتر اول‌شخص بوده که تلفیق این دو ژانر را در جنگ جهانی دوم به خوردتان می‌دهد تا علاوه بر اکشن و هیجان، در نقشه‌ریزی و تفکر نیز مهارت به دست آورید.

داستان بازی در مورد کنترل و تصرف رودخانه‌ای به اسم Isonzo در دوران جنگ جهانی اول است که در ایتالیا واقع شده و به خوبی وقایع آن را برای شما بازسازی خواهد کرد. بخش جدید بازی که Offensive نام دارد به شما اجازه می‌دهد که پس از پیاده‌سازی استراتژی مناسب برای نیروها، خودتان وارد میدان نبرد شده و جنگ را از دریچه چشمان سربازان دنبال کنید. استفاده از تاکتیک‌های مناسب، شبیخون زدن و دور زدن مواضع دفاعی دشمن و… همگی از چیزهایی است که می‌تواند پیروزی را برای شما به ارمغان آورد.

 

سخن نهایی

 

در این مقاله ، درباره ی بهترین بازی هایی که با موضوع جنگ جهانی میباشد صحبت کردیم.شما میتوانید گیفت کارت پلی استیشن و ایکس باکس و انواع بازی ها را از سایت گیفت بارون خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید