بهترین بازی های موبایلی در ژانر نقش آفرینی

 

در این مقاله ، قصد داریم درباره ی بهترین بازی های موبایلی در ژانر نقش آفرینی را به شما توضیح دهیم :

 

 

 Grimvalor

Grimvalor

گریموالور بدون شک یکی از خوش ساخت ترین بازی های اکشن به حساب می آید.  این بازی شما را یاد سری بازی های  سخت Souls خواهد انداخت.این بازی ،یک بازی سریع ضربه زدن و جنگ با سرعت زیاد در یک جهان فانتزی و تاریک است. کنترل یک جنگجوی تنها رو در ماموریت بازگرداندن یک قلمرو مخروبه به حالت اول، در دست بگیرید. به مسیری درون سیاه چال ها در تجربه ای هدایت شده توسط داستان قدم بگذارید.

 

Stardew Valley

 

Stardew Valley

 

این بازی یک شاهکار به تمام معناست و در آن شکی نیست.به مناطق روستایی مهاجرت کرده و با استفاده از امکاناتی که ما در اختیارتان قرار می دهیم سبک جدیدی از زندگی را در این بازی بی پایان جذاب تجربه کنید. گم پلی ساده اما جذاب.بیش از ۵۰ ساعت بازی بی پایان و گرافیک بالا را می توان از ویژگی های اصلی این عنوان هیجان انگیز به حساب آورد.
‏ مزرعه هایی که زیاد رشد کرده اند و اکنون اسیر آفت ها شده اند را مدیریت کرده و به تعادل برسانید. مزرعه مورد نظر خود را طراحی کرده و مدیریت آن را به دست بگیرید. وقتی که در مزرعه ساکن شدید.بر امور مسلط شدید وقت آن می شود که به ازدواج نیز فکر کنید. یکی از ۱۲ بانوی محترم در این بازی می توانند همسر آینده شما شوند.

 Sky: Children of the Light

Sky: Children of the Light

یک بازی نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی thatgamecompany inc می باشد که در گت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. به دنیای دلربا در آسمان خوش آمدید. در اینجا به عنوان فرزندان نور وارد می شوید که باید به کاوش در پاشاهی متروک بپردازید . ستارگان سقوط کرده را دوباره به صورت های فلکی خود بازگردانید. در این قلمرو رویایی به اکتشاف بپردازید و راز و رمزهای آن را کشف کنید .با بازیکنان همفکر در سراسر جهان ملاقات و معاشرت کنید. با بازیکنان دیگر همکاری کنید و ارواح را نجات دهید و گنجینه های باستانی را کشف کنید.

 

 

 To the Moon

 

To the Moon

 

این بازی در سبک ماجراجویی , نقش آفرینی می باشد که توسط استودیو مستقل Freebird Games ساخته شده است. استودیوی مذکور بازی را برای PC منتشر کرده است . دکتر Rosalene و دکتر Watts دارای یک کار عجیب و غریب می باشند . آنها به مردم این شانس را می دند تا یک بار دیگر زندگی کنند و همه چیز را از اول آغاز نمایند . ولی این اتفاق فقط در ذهن و مغز بیماران انجام می شود. با توجه به شدت عمل جراحی , زندگی جدید تنها چیزی است که بیمار قبل نفس های آخر به یاد می آورد .

 

Nonstop Knight 2

 

Nonstop Knight 2

 

نسخه دوم از بازی محبوب و سرگرم کننده بازی پرطرفدار و سرگرم کننده شوالیه توقف ناپذیر در سبک بازی های نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی flare games برای دستگاه های اندرویدی است ؛که پس از کسب موفقیت های خود در انتشار نسخه اول، نوبت به خودنمایی نسخه دوم با یک سری بهبودهای چشمگیر رسیده است. Nonstop Knight داستان شوالیه ای را روایت می کرد که در سیاه چاله ها می بایست به مبارزه با دشمنان می پرداخت . حالا نسخه دوم نیز با الهام از داستان نسخه اول ادامه می یابد. همانند نسخه قبل، در بازی اصلا کنترلی روی حرکت شخصیت اصلی ندارید و خود او حرکت می کند ؛ به همین دلیل است که در ابتدا نام این عنوان می توانید «Nonstop» را ببینید!

 

 Portal Knights

 

Portal Knights

 

یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی ۵۰۵GamesSrl است. بازی شوالیه‌های پورتال، در واقع نسخه اندرویدی Portal Knights می‌باشد که در بین گیمرها، از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است. در این بازی، شما باید ماجراجویی مخصوص به خود را در پیش بگیرید .ضمن پشت سر گذاشتن مراحل مختلف، به یک شوالیه بزرگ و افسانه‌ای بدل شوید. در داستان این بازی آمده که صلح از جهان روی برگردانده . وظیفه شما این است که با شکست دادن دشمنان، دوباره صلح را به منطقه بازگردانید. کیفیت گرافیکی قابل تحسین، گیم‌پلی خلاقانه، صداپردازی جذاب و وجود ده‌ها کاراکتر مختلف در این بازی از مهم‌ترین خصوصیات آن به شمار می‌رود.

 

WitchSpring 4

 

WitchSpring 4

 

یک بازی فوق العاده می باشد که دارای امتیاز ۴٫۷ ستاره در گوگل پلی بوده و با قیمت ۳٫۵۰ دلار به فروش می رسد. RPG فوق العاده و زیبا پروژه ۱۰۰ روزه زن جادوگر آغاز شده است . شما باید تمامی تلاش خود را به کار ببرید تا سرنوشت خود و دنیا را انتخاب کنید و تصمیم درست را برای خود و دیگران بگیرید. در این بازی شما باید بهترین و قدرتمند ترین جادوگر جهان را تربیت کنید. قدرت های بی نظیر و مافوق بشری او را به همه نشان دهید. در این بازی شما باید با تشکیل مواد مختلف و مخلوط کردن آنها سحر و جادو و طلسم های مختلفی درست کنید.در برابر تمامی دشمنان از خود محافظت کنید و با یک اشاره آنها را نابود نمایید!

 

A3: Still Alive

 

A3: Still Alive

 

یک بازی فانتزی در سبک جهان باز و نقش آفرینی است که یک حالت Battle Royale نیز دارد و به خوبی روی موبایل اجرا می شود. شما می توانید این عنوان جذاب را هم به صورت انفرادی و هم به صورت گروهی بازی کنید.

 

 

Genshin Impact

 

Genshin Impact

 

 گنشین ایمپکت(نیروی گنشین) یکی از بازی های محبوب و پرطرفدار در سبک بازی های ماجراجویی و اکشن می باشد؛ که توسط کمپانی COGNOSPHERE PTE. LTD. برای گوشی های اندروید و آیفون در اپ استور و پلی استور منتشر شده است.

تمامی مکانیک های کنترلی گیم پلی در بازی گنشین ایمپکت به خوبی برای موبایل همخوانی دارد.به راحتی می توانید شخصیت هایی که در بازی حضور دارند را کنترل کنید. از محیط های بزرگی که پیش رویتان قرار میگیرد لذت ببرید.

شخصیت‌های اصلی بازی را یک دختر و پسر تشکیل می‌دهند که به‌شکل مرموزی به دنیایی ناشناخته تبعید شده‌اند و یک نیروی برتر و خداگونه، به‌دنبال نابودی‌شان است. با انتخاب هر شخصیت، دیگری به زندان می‌افتد.شما باید تلاش کنید با جنگیدن در مقابل نیرو‌های مهاجم و گذراندن سیاه‌چال‌ها، او را از زندان آزاد کنید.

 

Princess Connect! Re:Dive

 

Princess Connect! Re:Dive

 

این بازی در سبک نقش آفرینی و اکشن میباشد.در داستان این بازی، قهرمان بدون هیچ خاطره ای در مکانی نا آشنا از خواب بیدار می شود. سپس قهرمان داستان با دخترانی آشنا و به کشف یک راز پنهان نزدیک می شود.

 

Black Desert Mobile

 

 

Black Desert Mobile

 

 

در واقع نسخه موبایلی بازی شناخته شده محبوب بلک دیزرت آنلاین است که استودیوی بازی سازی PEARL ABYSS برای اندروید و آی او اس توسعه و به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی با بازیکنان از بیش از ۱۵۰ کشور در سراسر دنیا اجرا می شود. شما می توانید ماجراهای مهیجی را در بازی صحرای سیاه روی موبایل تجربه کنید. بازی بلک دیزرت موبایل حقیقتاً از بهترین و دوست داشتنی ترین بازی ها از نظر گرافیکی است. حتی در مقایسه با خیلی از بازی های کنسول های نسل هفتمی این بازی جزئیات گرافیکی و طراحی های خیلی زیباتر و دلچسب تری دارد.

شما در این بازی به همراه گروه یا قبیله خود می باشید که زندگی اجتماعی خواهید داشت .باید برای پیشرقت این محموعه تلاش کرده و خود را تقویت کنید و غذا جمع کنید .سلاح های جدید بخرید. نیرو های جدیدی را بسازید و با استفاده از قدرت های خود به جنگ با دیگر قبلیه ها رفته و منابع آنها را غارت کنید تا بتوانید به بقاء خود ادامه دهید.

سخن نهایی

 

در این مقاله درباره ی بهترین بازی های موبایلی در سبک نقش آفرینی سخن گفتیم.شما میتوانید با خرید گیفت کارت آیتونز و گیفت کارت گوگل پلی ،به راحتی بازی های پولی را خریداری کنید. گیفت کارت آیتونز و گیفت کارت گوگل پلی را از سایت گیفت بارون خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید