مشکل ردیم کردن گیفت کارت گوگل پلی

مشکل ردیم کردن گیفت کارت گوگل پلی!

احتمالا اینجا آمده اید چون شما هم گیفت کارت گوگل پلی خریده اید و هنگام ردیم کردنش با خطایی عجیب از طرف گوگل مواجه شده اید! خطایی جدید با این عنوان

برای اینکه بتوانید کارت هدیه‌تان را پس خرید کنید، باید اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار دهید. جزئیات را برای ما ارسال کنید

مشکلتان را می دانیم. به همین دلیل دست به نوشتن این مقاله زدیم. می خواهیم در این مقاله علت مواجهه با خطای ردیم گیفت کارت Google Play را بدانیم و پس از آن یک راه حل مطمئن برای عبور از این مشکل دست و پا گیر ارائه کنیم.

مشکل ردیم کردن گیفت کارت گوگل پلی
مشکل ردیم کردن گیفت کارت گوگل پلی

چرا گوگل پلی هنگام ردیم گیفت کارت خطا می دهد؟

اخیرا گوگل سیاستی در حوزه ی گیفت کارت هایش وضع کرده است که کاربران را در استفاده از گیفت کارت Google Play به شدت محدود می کند. مطابق این سیاست، گیفت کارت های گوگل‌پلی هر منطقه (Region) فقط می توانند در همان منطقه ردیم شوند. یعنی برای استفاده از گیفت کارت گوگل پلی آمریکا باید واقعا در کشور آمریکا حضور داشته باشید!!! با این تفاسیر، کاربران ایرانی هیچ وقت نمی توانند با گیفت کارت Google Play اکانتشان را شارژ کنند. چون گیفت Google Play پلی برای منطقه ی ایران صادر نمی شود!

اگر می پرسید دلیل وضع کردن چنین سیاستی چیست، باید بگوییم در سال های اخیر شرکت ها و کشورهای مختلفی از شرکت گوگل به دلیل آنچه عدم رعایت حقوق مصرف کنندگان نام برده شده است، شکایت کرده اند. شخص آقای ساندر پیچای (مدیرعامل گوگل) تا آنجا که امکان داشته، در برابر این شکایات از شرکتش دفاع کرده است ولی گویا در نهایت محدودیت هایی برای گوگل به لحاظ قانونی وضع و شرکت گوگل ملزم به رعایت آن محدودیت ها و فعالیت در چارچوب آنها شد. بنابراین گوگل برای حفظ امنیت مالی کاربران و جلوگیری از سوء استفاده ی افراد شیاد، تصمیم گرفت در سیاست های مربوط به پرداخت و امور مالی کاربران تجدید نظر کند.

مشکل ردیم کردن گیفت کارت گوگل پلی

رفع مشکل ردیم کردن گیفت کارت گوگل پلی

از داستان گوگل و ساندر پیچای بگذریم! باید دید حالا که امکان استفاده از گیفت کارت Google Play وجود ندارد پس ما در ایران چطور می توانیم اکانتمان را شارژ کنیم. اگر حتما می خواهید از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنید باید کسی را در خارج از کشور داشته باشید. ابتدا از سایت گیفت بارون یک گیفت کارت گوگل پلی با منطقه ی کشور دوستتان خریده و برایش ارسال کنید. سپس از او بخواهید برایتان یک جیمیل ساخته و سپس کد گیفت کارت شما را روی جیمیلتان ردیم کند. به این صورت می توانید از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنید اما طبیعتاً این کار برای خیلی افراد قابل انجام نیست! بنابراین در حال حاضر تنها راهی که ما برای دور زدن محدودیت ردیم گیفت کارت گوگل پلی پیدا کرده ایم این است که از ویزاکارت مجازی استفاده کنید!

استفاده از ویزاکارت مجازی به جای گیفت کارت گوگل پلی
استفاده از ویزاکارت مجازی به جای گیفت کارت گوگل پلی

شارژ اکانت گوگل با استفاده از ویزاکارت مجازی به جای گیفت کارت گوگل پلی

استفاده از ویزاکارت مجازی به جای گیفت کارت گوگل پلی به این صورت است که مثلا به جای خرید گیفت کارت ۵ دلاری Google Play، یک ویزا کارت مجازی ۵ دلاری تهیه کرده و با استفاده از موجودی آن، اکانت گوگل خود را شارژ کنید! در این صورت باید در صفحه ی پرداخت ها و اشتراک ها (Payments and subscriptions) به جای گزینه ی Redeem code یا کد پس‌خرید، گزینه ی Add credit or debit یا افزودن اعتبار را لمس کنید.

استفاده از ویزاکارت مجازی به جای گیفت کارت گوگل پلی
در گوگل پلی از بخش مدیریت اکانت گزینه ی Payments & subscriptions را انتخاب کنید
شارژ اکانت گوگل با ویزاکارت مجازی به جای گیفت کارت گوگل پلی
در بخش Payments & subscriptions گزینه ی Add credit or debit card را بزنید

پس از ورود به صفحه ی Add credit or debit card باید با استفاده از اطلاعات ویزاکارتی که از سایت گیفت بارون خریده اید، فرم پیش روی خود را تکمیل کنید.

آموزش شارژ اکانت گوگل پلی با ویزاکارت
در این بخش اطلاعات ویزاکارت یا مسترکارت مجازی خریداری شده تان را وارد کنید

تفاوت این روش با روش استفاده از گیفت کارت گوگل پلی این است که شما در این روش به صورت مستقیم حساب گوگل پلی خودتان را شارژ نمی کنید؛ بلکه یک روش پرداخت به گوگل پلی معرفی می کنید. بنابراین بعد از وارد کردن اطلاعات ویزا کارت مجازیتان در این صفحه، می توانید تا سقف موجودی ویزاکارتی که خریداری کرده اید، اقدام به خرید اپلیکیشن و بازی از گوگل پلی کنید.

ویزا کارت مجازی از کجا بخریم؟

همین طور که می دانید خرید ویزا کارت مجازی یا خرید مستر کارت مجازی از هر سایتی خوب نیست. زیرا ممکن است سایتی معتبر نباشد و بعد از خرید از این وبسایت ها متوجه شوید که خبری از ویزاکارت نیست! بنابراین اولین و مهم ترین نکته ای که در خرید این محصول باید مورد نظر داشته باشید اعتبار وبسایت مورد نظر است. وبسایت گیفت بارون یکی از وبسایت های معتبر در زمینه ی خرید انواع گیفت کارت و کارت های پرداخت مجازی است. این وبسایت دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنایع و معادن و دارای تاییدیه از سازمان امور مالیاتی کشوری می باشد و از سال ۱۳۹۹ در حوزه ی فروش انواع گیفت کارت فعالیت می کند. برای خرید انواع ویزاکارت و مسترکارت مجازی با خیال راحت از سایت گیفت بارون، به این صفحه مراجعه کنید

بیشتر بخوانید