تاریخ انتشار نسخه‌های ۴K و بلوری فیلم John Wick: Chapter 4 مشخص شد

 

 

John Wick: Chapter 4

 

چهارمین عنوان در سری فیلم‌های محبوب و تحسین‌شده‌ی جان ویک، یعنی John Wick: Chapter 4 در چند روز دیگه انتشار خواهد شد و شما میتوانید این فیل جذاب را تماشا کنید.

این فیلم به قدری سر و صدا ایجاد کرده که  در حال فتح رکوردهای مختلف در گیشه‌ی سینما است.یک خبر مهم و خوشحال کننده این است که  به تازگی تاریخ انتشار نسخه‌های Blu-ray و ۴K مشخص شده است.

این فیلم ، در مارس امسال منتشر شد و توانست تحسین و تمجید گسترده‌ی منتقدان و طرفداران برانگیزد و به موفق‌ترین اثر در این سری فیلم‌های محبوب تبدیل شود.

فیلم John Wick Chapter 4 2022 جان ویک ۴ اکشن , جنایی , هیجانی است که به عنوان دنباله مستقیم جان ویک: فصل ۳ – پارابلوم در سال ۲۰۱۹ و همچنین چهارمین قسمت از جان است. این فیلم به کارگردانی چاد استاهلسکی ، با فیلمنامه ای مشترک توسط شای هاتن و مایکل فینچ و بر اساس شخصیت های خلق شده توسط درک کولستاد ، توسط استاهلسکی، باسیل ایوانیک و اریکا لی تهیه شده است.

این فیلم پس از پایان انفجاری جان ویک ۳ آغاز می‌شود که جان را کاملاً از سازمان قاتل معروف به The High Table جدا کرد. رهبری کنسرسیوم بر این باور است که جان مرده است – به لطف وینستون که او را از پشت بام یک ساختمان تیراندازی کرد – اما او در واقع خود را مجروح و تحت مراقبت یافت. فیشبرن فاش کرد که فیلم آینده، مانند هر فیلم قبلی، تلاش خواهد کرد حتی عمیق‌تر در اساطیر و افسانه‌های پیرامون این جهان کاوش کند.از بازیگران این اثر می‌توان به کیانو ریوز، لنس ردیک، لارنس فیشبرن، دانی ین و بیل اسکاشگورد اشاره کرد.فیلم John Wick: Chapter 4 در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۳ خرداد ۱۴۰۲) به صورت دیجیتالی در دسترس خواهد بود اما تاریخ انتشار این اثر در سرویس‌های استریم هنوز مشخص نشده است.

 

سخن نهایی

 

شما میتوانید این فیلم جذاب را در نتفلیکس تماشا کنید.فقط کافیست گیفت کارت نتفلیکس را از سایت گیفت بارون تهیه نمایید و به انواعی ازفیلم و سریال ها دسترسی پیدا کنید.

بیشتر بخوانید