تیزر سریال The Walking Dead: Dead City

 

شبکه AMC به تازگی تیزر جدیدی از سریال The Walking Dead: Dead City (مردگان متحرک: شهر مرده) را منتشر کرده که قرار است پخش آن از تاریخ ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد ۱۴۰۲) از همین شبکه آغاز شود. در این تریلر اطلاعات اندکی از این اسپین‌آف موردانتظار در اختیار طرفداران قرار گرفته است.

در تیزر جدید این سریال The Walking Dead:  شاهد همکاری ۲ دشمن قدیمی هستیم که برای هدفی مشترک با یکدیگر متحد خواهند شد.

در حالی که سریال The Walking Dead پس از ۱۱ فصل و پیمودن مسیری پر فراز و نشیب در سال گذشته به کار خود پایان داد اما شبکه AMC به این راحتی بیخیال چنین فرنچایز بزرگ و پرسودی نخواهد شد و شاهد هستیم که مجموعه‌های فرعی بسیاری از این فرنچایز در حال ساخت می‌باشد. یکی از این مجموعه‌ها، اثری تحت عنوان The Walking Dead: Dead City (مردگان متحرک: شهر مرده) نام دارد که لورن کوهن و جفری دین مورگان بازیگران اصلی آن را تشکیل داده‌اند.

 

the walking dead dead city

 

این سریال که پس از وقایع The Walking Dead به وقوع خواهد پیوست، حول محور دزدیده شدن پسر مگی به نام هرشل جریان دارد. به همین سبب مگی و نیگان که زمانی دشمنان قسم خورده یکدیگر بودند، باید با دوستی راهی شهر منهتنی بشوند که غرق در واکر‌ها و انسان‌های یاغی بوده است . ماجراجویی خطیر و هیجان‌انگیزی که به وقایعی غیرمنتظره منتهی خواهد شد.

همانطور که احتمالا می‌دانید این سریال : با محوریت شخصیت‌های مگی (با بازی لورن کوهن) و نیگان (با بازی جفری دین مورگان) ساخته شده و طرفداران همیشه می‌خواستند بدانند که آیا این دو در بازی در طرف موافق یکدیگر قرار دارند یا آن‌ها را در مقابل هم خواهیم دید.

با توجه به تریلر منتشر شده در صحنه‌ای می‌بینیم که مگی با کامیونش از مقابل نیگان رد می‌شود و به دنبال آن درگیری بین آن‌ها رخ می‌دهد. که در آن نیگان یک آچار به دست دارد و مگی با چاقوی بزرگی در دستش در مقابل او قرار گرفته است.

سخن نهایی

 

در این مقاله ، درباره ی تریلر سریال  صحبت کردیم.شما میتوانید گیفت کارت نتفلیکس ، را از سایت گیفت بارون خریداری نمایید.

 

بیشتر بخوانید