خالق God of War چه کسی است ؟

دیوید جفی ، خالق God of War است.دیوید اسکات جفی (به انگلیسی: David Jaffe) (زاده ۱ دسامبر ۱۹۷۱) کارگردان و طراح بازی ویدئویی آمریکایی است ؛که به سبب کارگردانی سری بازی‌های همچون فلز درهم‌تنیده و خدای جنگ شناخته شده‌است. در سال ۲۰۰۷، دیوید جفی پس از ترک سرگرمی کامپیوتری سونی آمریکا همراه با اسکات کمپل، استودیوی مستقل بازی‌سازی «ایت اسلیپ پلی» را تأسیس کردند.دیوید جفی از همان ابتدای ورود به‌ صنعت بازی‌های ویدیویی و خلق سری Twisted Metal، تفاوت و تمایز خود را با سایر توسعه‌دهندگان نشان‌ داد . پس از خروج از عرصه بازی‌سازی نیز به‌قدری بحث‌ها و جنجال‌های گوناگون به‌پا کرد که شاید نامش بیش‌ از سال‌های قبل به‌گوش رسید. وی اولین کسی بود که God of War Ragnarok را بسته الحاقی بازی سال ۲۰۱۸ نامید.چند وقت پیش نیز توسعه‌دهندگانی که سال‌ها با خوشحالی مشغول فعالیت در حرفه بازی‌سازی‌ هستند را دارای ژن خاص خطاب کرد.

 

 

خالق God of War ادعا کرده است که خوشحالم دیگر بازی نمی‌سازم

 

در ویدیوی منتشر شده از دیوید جفی، خالق سری God of War، او ادعا کرد خوشحال است که دیگر مشغول به ساخت بازی ویدیویی نیست.دیوید جفی (David Jaffe)، خالق فرنچایز خدای جنگ، اخیراً پس از بحث در مورد بازسازی احتمالی Bloodborne که در نهایت با بحث و جدل مواجه شد؛اعلام کرد که خوشحال است دیگر بازی ویدیویی توسعه نمی‌دهد.

طی ویدیویی که در روز چهارشنبه توییت شد، جفی عصبانیت خود را از اینکه با مردم در مورد بازسازی احتمالی Bloodborne صحبت کرده است، ابراز کرد. وی خاطرنشان کرد که او یک منبع داخلی نبوده و هیچ اطلاعاتی در رابطه با امکان یا عدم امکان ساخت این بازی نداشته است. جفی با خندیدن به تمسخر کاربران پیرامون عدم ادامه‌ حضورش در صنعت گیم، تایید کرد که از عدم توسعۀ یک بازی ویدیویی و روی آوردن به یوتیوب خوشحال است:

افرادی هستند که بازی‌ ویدیویی می‌سازند و این کار را دوست دارند، این فوق‌العاده است؛ برای من چنین ذهنیتی حقیقت ندارد. مثل این است که برخی افراد هیچ درکی ندارند … شما فکر می کنید که این شغل (بازیسازی) بهترین شغل در جهان است، اما به نظر من چنین نیست. من به مدت ۲۰ سال این کار را انجام دادم، خیلی چالش‌برانگیز است. تاثیرات منفی بسیاری روی شما می‌گذار .در آخر حتی سرگرم‌کننده هم نیست. یک بازی با بودجه‌ میلیارد دلاری را در نظر بگیرید؛ به نظر شما هدایت چنین موجی لذت‌بخش است؟ ریسک بر عهده داشتن هدایت پروژه‌ای گران‌قیمت؟

 

سخن نهایی

 

در این مقاله ، درباره ی ادعا کردن برای نساختن بازی سخن گفتیم.شما میتوانید گیفت کارت هر چیزی را که میخواهید از سایت معتبر گیفت بارون خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید