شرکت الکترونیک آرتز چیست؟

 

شرکت الکترونیک EA یکی از بزرگترین ناشران بازی‌های ویدیویی در جهان است. با خرید اشتراک سرویس EA Access، می‌توانید به راحتی به طیف وسیع و گسترده‌ای از بازی‌های منتخب منتشر شده توسط این شرکت معروف، در پلتفرم‌های ایکس باکس وان و PS4 دسترسی داشته باشید.

شما میتوانید با خرید اشتراک یک ماهه و یا یک ساله از بازی بهصورت نامحدود و رایگان نهایت لذت را ببرید.

EA access play station

سرویس پلی استیشن EA Access چیست ؟

 

سرویس EA ACCESS (به EA PLAY تغییر نام یافته) یک سرویس اشتراکی گیمینگ است که کمپانی الکترونیک آرتز (خالق بازی FIFA) ارائه کرده تا با شارژ اکانت خود در سایت EA، به کلکسیونی از بازی‌های مهیج ورزشی و غیرورزشی آن دسترسی داشته باشید.یعنی به کاربران اجازه می‌دهد روی پلتفرم‌های مختلف در ازای پرداخت مبلغی ماهانه به مجموعه‌ای از بازی‌های شرکت الکترونیک آرتز دسترسی داشته باشند. از مزایای عضویت در این سرویس می‌توان به دسترسی زودهنگام به برخی از بازی‌ها و تجربه کامل با محدودیت زمانی و تخفیف ده درصدی روی تمامی خریدهای دیجیتالی محصولات الکترونیک آرتز اشاره کرد؛ پس اگر از طرفداران بازی‌های الکترونیک آرتز باشید، این سرویس برای شما بسیار به­‌صرفه و اقتصادی خواهد بود؛ زیرا با پرداخت حق اشتراک ماهانه و یا سالانه، می‌توانید هزینه بازی‌هایتان را کم کنید و بازی‌های بیشتری را نیز تجربه کنید.

EA Play روی چه پلتفرم‌هایی در دسترس است؟

 

EA Play برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است و کاربران کنسول جدید مایکروسافت یعنی ایکس باکس سری ایکس | اس هم می‌توانند از زمان عرضه این کنسول‌ها از امکانات این سرویس استفاده کنند.

امکانات EA PLAY

 

  • اجازه دسترسی به بازی های  کمپانی EA  روی پلتفرم های گوناگون
  • دسترسی سریع و فوری به انواع بازی هایی که در آینده نسخه آنها کامل میشود.
  • ارائه بازی های موبایلی و ویدیویی در یک بازه ی زمانی و باتخفیف ویژه ، به منظور تست محصول جدید
  • تجربه کامل با محدودیت زمانی روی کلیه خریدهای دیجیتالی محصولات کمپانی الکترونیک آرتز

 

سرویس EA PLAY روی چه پلتفرم‌هایی در دسترس است؟

روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/ اس و پی سی در دسترس گیمرهای گرامی قرار دارد. لذا باید اپلیکیشن EA PLAY را روی کنسول مورد نظر خود دانلود و نصب کنید. در واقع این برنامه، درگاه ورود شما به دنیای بازی‌های ویدیویی مهیج است اگر ایکس باکس دارید، از کانال GAME PASS به همه بازی‌ها دسترسی خواهید داشت.

 

 

بیشتر بخوانید