معرفی بازی های ویدئویی با هیجان انگیزترین مراحل پایانی

 

تابحال برایتان پیش آمده که بازی ویدئویی برایتان جذاب باشد و هر چقدر که به مراحل پایانی آن نزدیک میشوید بیشتر برایتان جذاب میشود.از طرفی خوشحالید که این بازی را با تمام سختی ها به اتمام رسانده اید . از طرفی غگین بابت اینکه این بازی برایتان بسیار جذاب بوده و حالا دیگر تمام شده.حال میخواهیم به شما این بازی های ویدئویی که در مراحل پایانی جذاب میشوند را معرفی کنیم :

 

Hall-Life 2

 

Hall-Life 2

 

Half Life 2 آخرین نسخه از بازی نیمه جان بوده که کمپانی Valve Corporation آن را در سال ۲۰۰۴ منتشر کرده است. این بازی دارای سبک شوتر اول شخص و اکشن بوده و نسخه دوم آن در سالی که منتشر شد.در بین بهترین بازی های سبک خود قرار گرفت و فروش بسیار خوبی داشت.فروش بسیار خوب آن به علت جذاب بودن زیاد این بازی بود.همانند نسخه قبلی، نیمه‌جان ۲ توانست از منتقدین نظرهای مثبت یکسانی دریافت کند. همچنین بازی به خاطر فیزیک پیشرفته، پویانمایی، صدا، هوش مصنوعی، گرافیک و روایت داستان آن مورده تحسین قرار گرفت و توانست ۳۹ جایزه را در سال ۲۰۰۴، از وب‌گاه‌ها و مجلات نقد بازی دریافت کند.در این نسخه از بازی در نقش فردی به نام Gordon Freeman مشغول به انجام ماموریت های سری و فوق سری می شوید و کار های نا تمام نسخه اول را در این نسخه به اتمام می رسانید. داستان بازی Half Life 2 از همان لحظه ای شروع می شود که در مقابل G-Man به زانو در آمدید و به شما تنها دو راه برای انتخاب دارید.یا اینکه بمیرید یا برای همیشه در اختیار این شخصیت بد باشید و علی رغم میلتان برای او بجنگید.یکی از نقاط قوت این بازی، افزایش استفاده از وسایل نقلیه در مناطق باز است با این حال روند خطی بازی تا نبرد نهایی حفظ میشود. شکارچیان هر لحظه در انتظار شما نشسته اند پس بسیار مراقب باشید. از تمامی تجهیزات و وسایلی که در محیط بازی وجود دارد سعی کنید از آنها برعلیه دشمنان خود استفاده نمایید.

 

The Last of Us

 

The Last of Us

 

با معرفی بازی The Last of Us Part 1، تعدادی از کاربران بر این عقیده بودند که The Last of Us همچنان محصولی عالی و قابل بازی است و نیازی نیست که بازسازی شود؛ آن هم زمانی‌که یک سال پس از عرضه، برای کنسول نسل هشتمی سونی ریمستر شده بود. بااین‌حال ناتی‌داگ اعلام کرده بود که The Last of Us Part 1 را از ابتدا توسعه داده‌اند . با کمک قدرت و سخت‌افزار پلی استیشن ۵ قصد دارند بهترین تجربه ممکن را ارائه داده و حال و هوای متفاوتی را در اختیار کاربران قدیمی قرار دهند. درحالت کلی، باید بگویم که The Last of Us Part 1 تا حد خیلی زیادی همان چیزی است که هواداران از بازی انتظار دارند.داستان‌سرایی، یکی از اصلی‌ترین مواردی است که داستان The Last of Us را گیرا، جذاب و تأثیرگذار جلوه می‌دهد. شروع بازی با اینکه ایده کلیشه‌ای دارد، اما این کلیشه به بهترین و تراژدی‌ترین شکل ممکن روایت می‌شود تا مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین قصه‌گویی بازی در ادامه روند خوب خود را حفظ کرده و در انتها، پایان‌بندی عالی‌ای را دراختیار مخاطب قرار می‌دهد.

 

 

Kingdom Hearts

 

Kingdom Hearts

 

 

خط داستانی سری کینگدام هارتس از قدمت بالایی برخوردار است. سازندگان سعی داشته‌اند داستان بازی Kingdom Hearts 3 را طوری خلق کنند که نه تنها بتواند طرفداران قدیمی را غافل‌گیر کند بلکه کاربران تازه‌وارد هم بتوانند رابطه عمیقی با کاراکترهای بازی برقرار کنند. سازندگان در این راستا در جریان بازی با نشان دادن صحنه‌های جداگانه از قسمت‌های قدیمی کاربران را با شخصیت‌های مثبت از سورا، کایری و ریکو گرفته تا چهره‌های منفی نظیر زهانورت آشنا می‌کند. این موضوع در حالی که یک اقدام بسیار جالب است اما در برخی از موارد می‌تواند تاثیر منفی روی روند بازی بگذارد. به طوری که در حین بازی شما با کات سین‌های بسیار طولانی که برخی از آنها حتی به ۲۰ دقیقه نیز می‌رسد روبرو می‌شوید که می‌تواند به جریان روان بازی آسیب وارد کند و حس خسته کننده‌ای به کاربران بدهد.

 

 Mass Effect 2

 

Mass Effect 2

 

 

بازی Mass Effect با ترکیب سبک نقش آفرینی با شوتر سوم شخص توانست یکی از بهترین بازی‌های انحصاری کنسول Xbox 360 شود بعد از مدت‌ها این بازی برای رایانه‌های شخصی و کنسول PS3 منتشر شده و توانست موفقیت های بسیار زیادی را کسب کند. طرفداران انتظارات زیادی از نسخه ی دوم بازی داشتند، سرانجام پس از مدتی بازی Mass Effect 2 در سال ۲۰۱۰ توسط EA منتشر شد. بازی Mass Effect 2 از هر لحاظ فوق‌العاده بود و به یکی از بهترین بازی‌های سال تبدیل شد، بازی از تمامی زوایا پیشرفت کرده بود و این بار شاید بازی‌ای حتی بهتر از نسخه‌ی اول بودیم، ویژگی‌های جدیدی اضافه شده بود که تمامی طرفداران و منتقدان را راضی کرد، بازی Mass Effect 2 تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های شوتر و نقش آفرینی تاریخ گیم شد.

 

 Max Payne 3

 

Max Payne 3

 

یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی سوم شخص از مجموعه بازی‌های مکس پین که توسط استودیوهای راک‌استار ساخته و توسط شرکت راک‌استار گیمز در مارس ۲۰۱۲ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس ۳۶۰ و در ژوئن همان سال برای مایکروسافت ویندوز منتشر شده‌است. این اولین بازی از مجموعه مکس پین می‌باشد که توسط شرکت رمدی انترتینمنت ساخته نشده و همچنین توسط خالق این بازی یعنی سم لیک نیز نوشته نشده‌است. سرپرستی نویسندگان بازی بر عهدهٔ دن هوسر بوده‌است؛ کسی که اکثر نسخه‌های مجموعه اتومبیل‌دزدی بزرگ را نوشته‌است.

داستان درباره کارآگاهی بازنشته‌است که در دنیایی آشفته و مملو از فساد و خشونت شدید زندگی می‌کند. زمان بازی ۹ سال بعد از داستان مکس پین ۲ در سائوپائولو برزیل اتفاق می‌افتد. در این بازی توسط یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد کار می‌دهد و به عنوان یک محافظ برای یک خانواده ثروتمند برزیلی کار می‌کنید. ولی با اسیر شدن دختر خانواده، مکس پین مجبور میشود به جستجوی او برود… از آن پس اتفاقات جالبی برایتان در بازی پیش می‌آید. در این بازی مکس روی به مُسَکِن و مشروب خوری آورده و اتفاقاتی که برایش به‌وجود میایند باعث می‌شوند موهای سرش را از ته بزند.

نحوه روایت مرحله آخر بازی هنوز هم برای برخی از مخاطبان و طرفداران غیرقابل قبول و باور است. داسیلوا برای افشای دخالت ویکتور و سازمان UFE در خصوص دزدی اعضای بدن، مکس را متقاعد می‌کند که در مقر UFE دستگیر شود تا بتوانند از آن برای جستجوی شواهد مجرمانه استفاده کنند. جستجو به این نتیجه می‌رسد که ویکتور برنامه قتل رودریگو را برای به دست آوردن ثروت او ترتیب داده و از پول فروش اعضای بدن افراد دزدیده شده برای حمایت مالی کمپین انتخاباتی‌اش در سمت شهرداری شهر استفاده می‌کند.

 

Spec Ops The Line

 

Space Ops The Line

 

یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی سوم شخص است که توسط استودیو آلمانی یاگر دولوپمنت توسعه یافته و به‌وسیلهٔ ۲کی گیمز در سال ۲۰۱۲ منتشر شده‌است.

این بازی در ژوئن ۲۰۱۲ برای پلت‌فرم‌های مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۳ و اکس‌باکس ۳۶۰ در سراسر جهان عرضه شد. نسخه سیستم‌عامل اواس ده در نوامبر ۲۰۱۳، و لینوکس در مه ۲۰۱۵ در دسترس قرار گرفتند. این بازی به عنوان دهمین قسمت، و همچنین نسخهٔ بازراه‌اندازی شده در مجموعه بازی‌های عملیات اسپک به‌شمار می‌رود.

داستان بازی از این قرار است که بزرگ‌ترین طوفان شن در دبی آمده است. جان کانراد، ژنرال پیر آمریکایی، به عنوان یک ناجی به دبی رفته اما خودش گیر افتاده؛ پس پیامی رادیویی به آمریکا می‌فرستد و آمریکا تیمی که تا حالا در افغانستان می‌جنگیده را به کمک جان کانراد می‌فرستد. گروهی سه نفره به فرماندهی «مارتین واکر»، دو فرد دیگر آدامز، یک سیاه پوست مسلسل دار، و لوگو، یک اسنایپر که فارسی حرف می‌زند هستند.بازی در یک هلیکوپتر شروع می‌شود و شما پس از مدتی جنگ هلیکوپتر سقوط می‌کند. بعد بازی فلش بک می‌زند؛ واکر و گروه پس از مدتی گشت در دبی توسط نیروهای مردمی دبی مورد حمله قرار می‌گیرند (نیروهای مردمی دبی فارسی حرف می‌زنند).گروه دشمن را شکست می‌دهد اما متوجه می‌شود که سربازان آمریکایی از فرصت طوفان استفاده کرده‌اند و دبی را غارت کرده‌اند و دلیل حملهٔ دبی ای‌ها به گروه همین هست. گروه با ارتش آمریکا وارد جنگ می‌شوند؛ سه نفر در برابر یک ارتش…

بازی چند پایان دارد: باخت در دوئل و خودکشی در دوئل که بازی با مرگ واکر در ساختمان پایان میابد. در صورت برد در دوئل به مرحلهٔ آخر خواهیم رفت که واکر در آن ظاهری مسلمان دارد:مرگ در جنگ با آمریکایی‌ها، تسلیم، کشتن تمام آمریکایی‌ها.

 

Halo 3

 

 

Halo 3

 

فرانچایز Halo شروع یک عشق همیشگی برای طرفداران اکس باکس بود. با انتشار دو نسخه موفق، نیاز به یک پایان قوی برای اتمام سه‌گانه‌ای به‌یادماندنی نیاز بود. استودیو ۳۴۳ Industries با انتشار بازی Halo 3 ما را به دنیایی شگفت‌انگیز برد که باگذشت ۱۰ سال از انتشار آن هنوز در قلب و ذهن ما جان دارد. استودیو سال گذشته تصمیم به بازسازی نسخه‌های قدیمی و انتشار آن‌ها در قالب کلکسیون Halo Master Chief Collection گرفت و بعد از انتشار دو بازی اول، حالا نوبت به نسخه سوم رسیده است و می‌توان همراه مستر چیف دوست‌داشتنی شد و داستانی فرازمینی را در بهترین شیوه و همراه نبردهایی هیجان‌انگیز و به‌یادماندنی تجربه کرد. بازی Halo 3 شروع دوباره مسترچیف این بار باکیفیت بصری بی‌نظیر است.داستان بازی هیلو ۳ پس از وقایع نسخه دوم دنبال می‌شود. دسته تازه‌ای از الیت ها به این نتیجه رسیده‌اند که فعال کردن حلقه‌ها نتیجه‌ای جز نابودی کل کهکشان نخواهد داشت و به همین دلیل از اتحاد به‌دست‌آمده خارج می‌شوند. این باعث می‌شود که همکاری نزدیکی با انسان‌ها پدید آید و مسترچیف این بار در مقابل آربایترها قرارگرفته است و قرار نیست این جنگ روی خوشی داشته باشد. اتفاقات بسیار زیادی برای مسترچیف رخ می‌دهد که هوش از سر شما خواهد برد و این دفعه می‌توانید بازی را با بالاترین کیفیت ممکن تجربه کنید و لذت جنگیدن با کاواننت ها را در فضایی آینده‌نگرانه و سرشار از سلاح‌های عجیب بچشید. گیم پلی بازی همانی است که انتظارش رادارید، استفاده از گجت های مختلف در کنار تفنگ‌های فرازمینی مزه بازی را بهبود بخشیده است و می‌توان گفت با یکی از بهترین نسخه‌های Halo تابه‌حال سروکار دارید که نمونه آن را دیگر هیچ جا تجربه نخواهید کرد.از میان ۱۱ مرحله فوق‌العاده جذاب بگذرید و خود را به اوج داستان برسانید، جایی که هم اشک خواهید ریخت و هم از موسیقی حماسی بازی احساس غرور خواهید کرد.

 

Dark Souls

 

Dark Souls

 

یک بازی ویدئویی در سبک نقش‌آفرینی اکشن است که توسط فرام سافتوِر توسعه یافته و به‌وسیلهٔ نامکو باندای گیمز در ۴ اکتبر ۲۰۱۱ در پلت‌فرم‌های اکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ منتشر شد.[۲][۳] نسخه‌ای سازگار شده از این بازی در اوت ۲۰۱۲ برای مایکروسافت ویندوز عرضه شد که دارای ویژگی‌هایی همچون محتوای اضافه نسبت به نسخه‌های اکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ بود. این بازی دنباله معنوی دیگر عنوان شرکت فرام سافتور ارواح شیطانی، و همچنین دومین قسمت در مجموعه بازی‌های سولز به‌شمار می‌رود.

 

 Goldeneye 007

 

Goldeneye 007

 

 یک بازی اوی شخص شوتر می باشد که تویسط استودیو Eurocom ساخته شده است و استودیو معروف Activision آن را در سال ۲۰۱۰ برای ایکس باکس ۳۶۰ , پلی استیشن ۳ و PC منتشر کرده است . این نسخه از بازی جیمزباند برگرفته از فیلمی با همین عنوان که در سال ۱۹۹۵ ساخته شده می باشد .

 

سخن نهایی

 

در این مقاله ، درباره ی بهترین بازی های ویدئویی صحبت کردیم.شما میتوانید گیفت کارت بعضی از از این بازی ها را از سایت گیفت بارون خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید