تلگرام پریمیوم چیست؟

 

سرویس تلگرام پرمیوم اخیرا در دسترس کاربران قرار گرفته است. این اشتراک تبلیغات را حذف کرده و بهترین راه برای درآمدزایی را انتخاب کرده است.تلگرام که مقر اصلی‌اش در دبی واقع شده تاکنون بارها گفته که بیشتر از شرکت‌های تبلیغاتی، به کاربران خود اتکا می‌کند. پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، در اطلاعیه‌ای گفته بود شرکت تحت مدیریتش برای ادامه دادن این سیاست نیاز دارد ازطریق کاربرانش درآمد کسب کند.

تلگرام برای کسب درآمد از کاربران خود سرویسی به عنوان تلگرام پریمیوم معرفی کرده است. کاربران نسخه‌ی تلگرام پرمیوم به یک‌سری قابلیت اختصاصی دسترسی پیدا می‌کنند، اما در ازای دسترسی به این قابلیت‌ها باید ماهانه به تلگرام پول پرداخت کنند. پلن اشتراکی تلگرام افزون‌بر اضافه کردن قابلیت‌های جدید، برخی از قابلیت‌های فعلی این پیام‌رسان محبوب را بهبود می‌دهد.

در واقع Telegram Premium یک نوع اشتراک کاربری تلگرام است که وعده ارائه ویژگی های انحصاری متعددی را به کاربران می دهد. همچنین تلگرام ادعا می کند که این شیوه، راه خوبی برای پشتیبانی کاربران از این پلتفرم است. دلیل دوم ممکن است اهمیت بالایی داشته باشد، اما بسیاری از کاربران مایل به پرداخت هزینه فقط برای حمایت از یک برنامه نیستند. در عوض، قابلیت های اضافی وجود دارد که اکثر کاربران مایلند برای آن هزینه کنند

Telegram Premium

کاربرد تلگرام پریمیوم

 

  • دانلود سریع‌تر فایل‌ها در اشتراک تلگرام پریمیوم
  • آپلود فایل با سقف حجم ۴ گیگابایت
  • کاهش سطح محدودیت ها
  • کاهش دو برابری محدودیت‌ها
  • قابلیت تبدیل صدا به متن
  • استیکر های منحصر به فرد
  • ری اکشن های خاص و متحرک در نسخه پریمیوم تلگرام
  • دریافت نشان پرمیوم
  • مدیریت بهتر چت‌ها در Telegram Premium
  • تصویر پروفایل متحرک
  • نمایه پریمیوم (Premium Badge)
  • حذف تبلیغات در تلگرام پرمیوم
  • آیکون اپلیکیشن اختصاصی برای تلگرام پریمیوم
  • قابلیت درخواست برای پیوستن به گروه‌ها
  • نمایش بج Verification
  • بهبود پیش نمایش چت‌ها در اندروید
  • ذخیره خودکار مدیا در گالری روی سیستم عامل اندروید
  • بهبود اشتراک گذاری فایل روی ios

 

تفاوت تلگرام پرمیوم با تلگرام رایگان

اولین تفاوت عمده و بزرگ این دو را می‌توان حذف تبلیغات در نسخه‌ی اشتراکی تلگرام پریمیوم دانست که می‌تواند یک تجربه‌ی یکپارچه و بدون تبلیغات مزاحمت آمیز را در اختیار کاربران قرار دهد. علاوه بر این، مورد بعدی در ارتباط با تفاوت تلگرام پرمیوم با تلگرام رایگان این است که محدودیت آپلود برای کاربران از ۲ گیگابایت به ۴ گیگابایت در Telegram Premium افزایش پیدا خواهد کرد که می‌تواند بسیار شگفت انگیز باشد.

زیرا همین ۲ گیگابایت محدودیتی که در نسخه‌ی رایگان هم وجود داشت، از بسیاری از پیامرسان‌های بزرگ و مطرح دیگر از جمله WhatsApp بسیار بیشتر بود. با این حال، همه کاربران قادر خواهند بود فایل های حجیم را بدون محدودیت دانلود کنند. یعنی محدودیت دانلود خاصی برای کاربران نسخه‌ی رایگان وجود ندارد که بیشتر از آن نتوانند دانلود کنند.

علاوه بر این، Telegram Premium محدودیت بسیاری از قابلیت‌های دیگر را نیز در مقایسه با نسخه‌ی رایگان دو برابر افزایش داده است. به عنوان مثال، مواردی از جمله طول بایو، تعداد فولدرهای قابل ساخت، کانال‌های قابل دنبال کردن و همینطور گروه‌های قابل عضو شدن، تعداد بسته‌های استیکر مورد علاقه، همه و همه در نسخه‌ی اشتراکی پولی، دو برابر خواهند شد. همانطور که احتمالا در جریان هستید، تفاوت‌های کلیدی بین گروه‌ها و کانال‌های تلگرام وجود دارد، اما ویژگی‌های پولی برای تجربه استفاده از هر یک از آنها مفید خواهد بود.

درخصوص سایر مواردی که منجر به تفاوت تلگرام پرمیوم با تلگرام رایگان شده‌اند نیز می‌توانیم به این اشاره کنیم که سرعت دانلود فایل‌ها برای کاربران نسخه‌ی اشتراکی پولی بسیار سریع‌تر خواهد بود، می‌توانند از قابلیت تبدیل صدا به متن استفاده کنند. یک سری استیکر و ری‌اکشن‌های منحصر به فرد و خاص در اختیار خواهند داشت.بهتر قادر به مدیریت چت‌های خود خواهند بود، قادر به استفاده از تصاویر پروفایل انیمیشنی خواهند بود، نشان‌های پرمیوم خواهند داشت.

تفاوت تلگرام پرمیوم با تلگرام رایگان

نحوه ی خرید اشتراک تلگرام پریمیوم

 

روش های مختلفی برای خرید اشتراک پریمیوم وجود دارد.در نسخه‌ای که در گوگل‌پلی منتشر می‌شود، امکان خرید اشتراک پریمیوم تنها ازطریق پرداخت درون برنامه‌ای قابل انجام است ؛درحالی‌که تلگرام برای نسخه‌ی دوم امکان فعال‌سازی اشتراک را با استفاده از رباتی که به این کار اختصاص داده فراهم می‌کند. در گوشی‌های آیفون ،نیز از آن‌جایی که تنها نسخه‌ی اپ استور ارائه می‌شود، امکان خرید اشتراک با استفاده از ربات وجود نداشته و این کار منحصرا با استفاده از پرداخت درون‌برنامه‌ای اپ استور امکان‌پذیر است.

اگر قیمت و هزینه برایتان مهم است روش دوم روش بهتری برای خرید اشتراک تلگرام پرییوم میباشد؛اما اگر راه آسان تری را میخواهید ،برای خرید اشتراک طی کنید روش اول بهتر میباشد.زیرا قیمت خرید اشتراک پریمیوم تلگرام، نیز بستگی به کشور و درگاه خرید آن دارد.اگر بخواهید ازگوگل پلی اقدام به خرید اشتراک نمایید، به‌دلیل آن‌که پرداخت ازطریق خرید درون برنامه‌ای صورت می‌گیرد علاوه‌بر شماره، منطقه‌ای که اکانت گوگل پلی روی آن تنظیم‌شده، ممکن است روی قیمت آن تأثیر داشته باشد. از طرفی به‌علت تحریم‌ها ،اخیراً دردسرها و مشکلات فراوانی در هنگام ورود اطلاعات گیفت کارت یا کارت‌های اعتباری در گوگل پلی برسر راه کاربران ایرانی قرار گرفته است که خرید ازطریق پرداخت درون برنامه‌ای را اغلب موارد با بن‌بست مواجه می‌کند.اگر قصد خرید اشتراک با هزینه‌ی کمتری را دارید می‌توانید ازطریق یک دستگاه اندرویدی، نسخه‌ی ثانویه تلگرام را نصب و مراحل پرداخت را با استفاده از ربات انجام دهید

نکته: شماره های ایرانی نمیتوانند نسخه پریمیوم تلگرام را خریداری کنند و لازم است که حتماً برای این کار یک شماره تلفن غیرایرانی داشته باشید که برای داشتن این گونه خطوط می‌توانید از سرویس‌های ارائه‌دهنده شماره مجازی مانند گوگل ویس استفاده کنید.

دو روش برای خریداشتراک تلگرام پریمیوم وجود دارد:

  1. روش اول که بهترین و آسان ترین روش میباشد خرید اشتراک تلگرام پریمیوم از سایت هایی مپل گیفت بارون میباشد.شما به راحتی بدون نیاز به خرید شماره مجازی میتوانید اشتراک را تهیه کنید.
  2.  روش دوم خرید شماره مجازی میباشد.  برای خرید اشتراک ، باید مسترکارت خریداری کنید.

نحوه خرید شماره مجازی برای راه اندازی تلگرام پریمیوم :

۱. ابتدا شماره مجازی خود را درست کنید.

۲. سپس ،نسخه مستقل از فروشگاه تلگرام را از سایت تلگرام دانلود و نصب کرده و وارد اکانت خود شوید.

۳.وارد تنظیمات شوید و روی شماره فعلی خود کلیک کنید، روی Change Number و سپس Change ضربه بزنید.

تلگرام پریمیوم

۴.شماره جدید را واردکرده و منتظر دریافت کد تأیید بمانید و پس از دریافت آن، کد را وارد کنید. اکنون شماره شما تغییر یافته و می‌توانید اکانت خود را ارتقا دهید.

تایید شماره مجازی

۵. حال دوباره وارد تنظیمات شده و به قسمت پایین رفته و گزینه‌ی تلگرام پریمیوم را انتخاب و سپس روی Subscribe for $X.XX per month ضربه بزنید.

کلیک روی گزینه تلگرام پریمیوم

۶.اکنون وارد ربات خرید اشتراک می‌شوید، اگر این گزینه را مشاهده نمی‌کنید، آیدی PremiumBot@ را در قسمت چت‌ها جست‌وجو کرده و وارد ربات شوید.

۷.گزینه‌ی Start را انتخاب و سپس Pay $X.XX را انتخاب کنید. با زدن تیک انتهای صفحه با قوانین و مقررات سرویس ویژه مواقفت و روی PAY $X.XX ضربه بزنید.

تایید کرده

۸.حال از شما خواسته می‌شود تا مشخصات کارت اعتباری را وارد کنید. بعد از وارد کردن، گزینه تیک بالای صفحه را انتخاب کنید تا روش پرداخت اضافه شود.

۹.در صفحه بعدی دوباره روی PAY و سپس Continue ضربه بزنید.

روی PAY و سپس Continue ضربه بزنید.

۱۰. در نهایت پیام زیر را مشاهده میکنید . تبریک میگوییم شما موفق شدید.

موفق شدید!

 

۱۱.حال می‌توانید دوباره از قسمت Change Number شماره خود را به شماره ایران تغییر داده و از امکانات تلگرام پریمیوم بهره‌مند شوید.

 

 

کلام آخر

 

در این مقاله بررسی کردیم که اشتراک تلگرام پریمیوم چیست و  تفاوت آن را با تلگرام معمولی بررسی کردیم ونحوه خرید آن را به شما آموزش دادیم. برای خواندن مقاله های بیشتر به سایت گیفت بارون مراجعه رمایید.

بیشتر بخوانید