نتفلیکس چیست ؟

 

نتفلیکس یک برنامه عالی برای مشاهده آنلاین فیلم و سریال است. برنامه نتفلیکس برای اندروید، آی او اس و هر سیستم‌ عاملی که فکرش را بکنید، عرضه شده است. گفتنی است که نتفلیکس رایگان نیست و برای استفاده از آن باید هزینه‌ای پرداخت کنید. البته استفاده از این برنامه در ۳۰ روز اول، کاملاً رایگان است و بعد از آن برای استفاده از برنامه Netflix باید اقدام به خرید اشتراک کنید.

netflix

اکانت نت فلیکس (Netflix)

نکته مهم در مورد خرید اکانت نت فلیکس این است که شما در هر زمان می توانید اکانت خود را ارتقا دهید یا حتی آن را تنزیل (سطح پایین تر) کنید.

نت فلیکس به افرادی که می خواهند مشترک این سیستم شوند، سه نوع اکانت یا اشتراک پیشنهاد می کند که مشخصات آن به شکل زیر است:

اشتراک نتفلیکس

 

آموزش ساخت اکانت نتفلیکس

 

 

۱.در اولین مرحله از اموزش ساخت اکانت netflix در کامپیوتر ابتدا صفحه اصلی سایت Netflix را باز کنید و گزینه Join Free for a Month را انتخاب نمایید.

Netflix

 

۲.حالا گزینه See the Plans را انتخاب کنید.

See the Plans

۳.در این مرحله باید پلن مورد نظر خود برای اشتراک نتفلیکس را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه Continue ضربه بزنید.

توجه کنید : در همین صفحه توضیح داده شده که قابلیت نمایش کیفیت های HD و Ultra HD وابسته به سرویس دهنده اینترنت شما (سرعت اینترنت) و دستگاه شماست.

اگر دستگاهی که از آن برای دیدن ویدیو ها استفاده می کنید، قابلیت نمایش کیفیت HD یا Ultra HD را ندارد، عملا خرید پلانی به غیر از Basic به ضرر شماست مگر این که بخواهید اکانت خود را همزمان روی تعداد دستگاه بیشتری استفاده کنید. از طرفی باید توجه داشته باشید که تمامی ویدیو های نت فلیکس با کیفیت های HD یا Ultra HD در دسترس نیست.

پلن های نتفلیکس

۴. در مرحله ی بعد لازم است ایمیل و پسوردی که قصد دارید برای حساب نتفلیکس خود انتخاب کنید را وارد نمایید. پس از تکمیل فرم بر روی Continue کلیک کنید.

درخواست ثبت نام

۵.حالا باید یک روش برای پرداخت مبلغ پنل انتخابی خود انتخاب کنید. بر روی روش مورد نظر خود کلیک کنید. همانطور که میدانید ،در ایران امکان مستقیم خریداری پلن ها وجود ندارد بنابراین باید از سایت های ی فروش گیفت کارت مثل گیفت بارون  ،گیفت کارت نتفلیکس یا ویزا کارت خریداری  کنید.

انتخاب روش پرداخت

 

۶.پس از انتخاب روش مورد نظر برای پرداخت مبلغ، به این صفحه هدایت خواهید شد. در اینجا لازم است اطلاعات پرداخت مانند شماره کارت، زیپ کد و نام و نام خانوادگی خود را درج نمایید.

۷. در نهایت بر روی Start Membership کلیک کنید. هم اکنون می توانید از نت فلیکس استفاده کنید و لذت ببرید.

سخن نهایی

 

در این مقاله ، ما به شما درباره ی نتفلیکس و نحوه خرید اشتراک آن توضیح دادی. شما میتوانید گیفت کارت نتفلیکس را از سایت گیفت بارون خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید