بازی پابجی چیست؟

 

PUBG ، یک بازی چندنفره آنلاین است که در سبک بتل رویال میباشد. توسط براندن گرین به عنوان حالتی برای سایر بازی‌ها ساخته شد و تحت مدیریت گرین به یک بازی مستقل تبدیل شده‌است. در این بازی، حداکثر صد بازیکن با چتر نجات در جزیره ای فرود می‌آیند. همچنین ،به دنبال سلاح و تجهیزات می‌گردند تا دیگران را بکشند و از کشته شدن خود جلوگیری کنند. منطقه امن موجود در نقشه بازی به مرور زمان کوچک می‌شود و بازیکنان بازمانده را به مناطق تنگ‌تر هدایت می‌کند تا اجباراً به هم برسند. آخرین بازیکن یا تیمی که زنده بماند برنده می‌شود. این اولین بازی از سری بازی‌های کرافتون است.

هر فردی، می‌تواند بدون سلاح مسابقه را شروع کند و سپس به ساختمان‌ها راه پیدا کرده تا بتواند از داخل آن‌ها به اسلحه، کمک‌های اولیه و مهمات و … دسترسی پیدا کند. در صورتی که فرد خوش شانسی باشید به مجموعه‌ای از سلاح‌ها مثل تفنگ دوربرد با محدوده بزرگنمایی یا یک سلاح کم برد مانند یک تفنگ ساچمه‌ای.

PUBG

انتشار برای iOS و اندروید، پابجی را به پدیده‌ای فرهنگی تبدیل و محبوبیت ژانر بتل رویال را دو چندان کرد.

اگر پابجی را در نقشه‌ی مشهورش Erangel تجربه کرده باشید، قطعا به معروف‌ترین منطقه‌ی آن یعنی  Pochinki نیز سرک کشیده‌اید. منطقه‌ای شهری با تراکم ساختمان‌های مناسب که به دلیل مرکزیت تقشه و وجود لوت‌های خوب بین بازیکنان شهره است. جالب است بدانید که چندین منطقه روستایی در روسیه وجود دارد که Pochinki نام دارند.

برای دانلود بازی پابجی گزینه‌های مختلفی وجود دارد. برخی نسخه‌های آن پولی است و برخی هم رایگان هستند. بازی PUBG برای PS4، ایکس باکس وان و نسخه استیم کامپیوتر به صورت پولی عرضه شده است. از سوی دیگر نسخه موبایل بازی پابجی برای اندروید و آیفون رایگان بوده و می‌توان آن‌ها را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کرد. برای کاربران کامپیوتر و اندروید که دستگاه آن‌ها سخت‌افزار لازم برای اجرای روان بازی را ندارد، یک نسخه ویژه با نام PUBG لایت هم وجود دارد که کاملا رایگان بوده و نیاز به سخت افزار پایینی دارد.

حالات بازی pubg

معرفی بازی PUBG

طراح: برندان گرین
موتور: Unreal Engine 4
ژانر: Battle royale game
برنامه‌نویسان: Bluehole، PUBG Corporation
پلتفرم‌ها: اندروید، اکس‌باکس وان، آی‌اواس، مایکروسافت ویندوز
جوایز:The Game Award for Best Multiplayer Game

نحوه شارژ بازیPUBG

 

راحت ترین و آسان ترین روش برای شارژ کردن بازی ، استفاده از گیفت کارت بازی پابجی می باشد.

شما میتوانید با مراجعه به سایت گیفت بارون،گیفت کارت بازی پابجی را خریداری نموده و استفاده کنید.بدون وارد کردن اطلاعات شخصی و ساخت حساب بتوانید به خرید بازی مورد نظر خود اقدام کنید.

 

بهترین روش استفاده از گیفت کارت PUBG و شارژ آن

 

  1. در ابتدا بعد از خرید گیفت کارت PUBG وارد سایت https://www.pubgmobile.com/pay شوید.
  2. روی گزینه Redeem در بالای صفحه کلیک نمایید.
  3. پس از کلیک بر روی گزینه Redeem به صفحه‌ای حاوی ۲ فیلد اصلی منتقل می‌شوید.
  4. فیلد اول جهت وارد کردن Player ID یا Character ID یا همان ID شما در بازی پابجی موبایل که می توانید آیدی پابجی خود را مشاهده کنید. ID پابجی خود را بیابید.
  5. دقیقا کد گیفت کارت یوسی پابجی است که از سایت گرفته اید را Copy/Paste کنید.. در نظر داشته باشید که وقتی شماره ID پابجی خود را وارد می‌کنید خود سایت بصورت خودکار نام نمایشی Player Name شما را هم برای تایید نمایش می دهد که اشتباها iD پابجی دیگران را شارژ نکنید.
  6. حالا تاریخ تولدی که برای اکانت بازی پابجی خود در نظر گرفته‌اید را وارد کنید و  روی کلید OK کلیک نمایید. اگر نمی‌دانید آن را داخل بازی تغییر دهید که مطمئن شوید سپس اینجا وارد کنید.
  7. اگر اولین بار است که روی این ID پابجی شارژ یوسی انجام می‌دهید یک مرتبه از شما می‌خواهد تا قوانین شرکت Midasbuy که مسئولیت پرداخت های بازی پابجی را دارد، تایید کنید. بنابراین پس از مطالعه توافق نامه را تیک زده و در نهایت روی OK کلیک کنید.
  8. پس از تایید License Agreement یا همان متن توافق شارژ در بازی PUB موبایل جهت تایید شارژ پیام Redeem This Item را OK کنید.

 

سخن نهایی

در این مقاله با بازی پابجی، از محبوب‌ترین بازی‌های بتل رویال آشنا شدید و آموختید بازی پابجی (PUBG) چیست . همچنین با نحوه خرید گیفت کارت پابجی آشنا شدید و می‌توانید با استفاده از آن پرداخت‌های درون این بازی، که بسیاری از گیمرها را هیجان زده کرده است را انجام دهید.

بیشتر بخوانید