اسپاتیفای پریمیوم چیست ؟

 

 

پیش تر در مقاله  (معرفی بهترین سرویس های استیم موزیک) درباره ی اسپاتیفای توضیح دادیم .حال ، درباره ی اسپاتیفای پریمیوم صحبت میکنیم.

اسپاتیفای پرمیوم یک اشتراک پولی برای Spotify میباشد که امکانات ویژه‌ نرم افزار را فعال می‌کند. کاربران اسپاتیفای پرمیوم، در ازای ۹.۹۹ دلار در ماه، ویژگی‌هایی مثل حذف تبلیغات، گوش دادن به موسیقی به صورت آفلاین روی ۵ دستگاه و Skip بی‌نهایت رو دریافت می‌کنند.

spotify premum

مزایای اسپاتیفای پریمیوم

 

  • دارای فناوری Connect برای اتصال اسپاتیفای به بلندگوهای بی‌سیم
  • امکان ایجاد لیست‌های پخش
  • امکان دنبال کردن خواننده‌ها و دریافت اعلان در زمان انتشار موسیقی جدید
  • امکان گوش دادن به پادکست
  • دانلود ۱۰ هزار آهنگ در موبایل یا دسکتاپ
  •  دسترسی آهنگ با پنج دستگاه مختلف
  • حذف تبلیغات
  • اسکیپ و رد کردن آهنگ بدون محدودیت
  • قابلیت اتصال به هر دستگاه دارای وای فای مثل : بلندگوهای تلویزیون، آمازون اکو (Amazon Echo)، رایانه شخصی، گوگل هوم (Google Home)

 

با اسپاتیفای پرمیوم می‌تونید موسیقی رو طوری تنظیم کنید که به‌ صورت آفلاین در دسترس باشه اما این مثل دانلود آهنگ به شکل رایج اون نیست. برای مثال، نمی‌تونید با دانلود یک آلبوم و لغو اشتراک‌تون در آینده، دوباره به اون آلبوم دسترسی داشته باشید.

حتی نمی‌تونید آهنگ‌ها رو روی سی ‌دی یا فلش ذخیره کنید. ایده حالت آفلاین اسپاتیفای اینکه به شما اجازه می‌ده بدون دسترسی به اینترنت، موسیقی‌های مورد علاقه‌تون رو گوش کنید.

دانلود آهنگ‌ها، آلبوم‌ها یا پی لیست‌ها هم خیلی ساده‌ست. برای گوش دادن به‌ موسیقی به صورت آفلاین، کافیه کلید کنار دانلود رو در آلبومی که می‌خواید رو تغییر بدید یا روی سه نقطه در بالا سمت راست کلیک کرده و بعد گزینه دانلود رو انتخاب کنید.

انواع اشتراک اسپاتیفای پرمیوم

 

۱. فردی یا یک نفره (Individual)

Spotify for Individuals فقط برای یک کاربر ارائه می‌شه و امکانات اصلی پرمیوم مثل دانلود آهنگ‌ها، حذف تبلیغات و رد کردن ترک‌ها برای این سابسکریپشن در دسترس هست.

۲. دو نفره یا Duo

اشتراک اسپاتیفای دو نفره برای زوج‌ها طراحی شده. شما با خرید این محصول، کلیه مزیت‌های نرم افزار رو با دو پروفایل مجزا تجربه می‌کنید.

البته ویژگی‌های خاصی مثل Duo Playlist هم داره که با توجه به سلیقه زوج‌ها، فهرستی از آهنگ‌های مشترک رو براشون می‌سازه و آپدیت می‌کنه.

۳. اشتراک فمیلی (Family)

خرید و فروش اسپاتیفای پرمیوم در ایران از طریق پلن فمیلی انجام می‌شه. این اکانت تا ۶ کاربر مجزا رو پوشش می‌ده و همه اعضا می‌تونن ازش استفاده کنند.

وبسایت‌های ایرانی با خرید این محصول و تقسیم اون بین کاربرهای مختلف، هزینه‌های نهایی خریداران رو پایین میارن و اشتراک‌ها رو با حداقل قیمت ممکن ارائه می‌دن.

۴. اسپاتیفای دانشجویی/دانش‌آموزی (Student)

برای کمک به قشر محصل، شرکت SPOTIFY TECHNOLOGY S.A یک پلن ماهانه ویژه با ۵۰% تخفیف رو برای اون‌ها در نظر گرفته. ولی برای داشتنش حتما باید ایمیل edu یا دانشجویی معتبر داشته باشید.

۵. اشتراک ویژه هنرمندان (Spotify for Artists)

خرید اسپاتیفای هنرمندها اجازه می‌ده که شما آهنگ‌های خودتون رو با شنونده‌ها به اشتراک بذارید، آمار بازدید موزیک‌تون رو بررسی کنید، در جاهای مختلف تبلیغش کنید و حتی ازش درآمد کسب کنید.

نحوه ی خرید اشتراک اسپاتیفای پریمیوم

 

 پرداخت ریالی : شما میتوانید اشتراک اسپاتیفای پریمیوم را از گیفت بارون با خیال راحت خریداری کنید.

پرداخت مستقیم دلاری : برای پرداخت مستقیم به دلار می‌توان به طور کلی از طریق کردیت کارت، دبیت کارت و پی پال اقدام نمود. مورد اول به صورت محدود از داخل ایران امکان‌پذیر است. مورد دوم متاسفانه از داخل ایران امکان‌پذیر نیست؛ اما مورد سوم یعنی پرداخت با حساب پی پال می‌تواند بهترین گزینه باشد. چراکه باتوجه به گستردگی و رایج بودن استفاده از پی پال، از طریق صرافی‌های اینترنتی می‌توانید با پرداخت کارمزدی کمتر برای خرید اکانت Spotify اقدام نمایید.

پرداخت از طریق دوستان و آشنایان خارج از کشور : می‌توانید یک اکانت در سایت اسپاتیفای بسازید و دوستان خود در خارج از کشور درخواست کنید تا برای شما اکانت‌تان را به Premium تبدیل نمایند.

خرید گیفت کارت اسپاتیفای :خرید گیفت کارت اسپاتیفای تقریبا به مانند ۲ روش بالاست و شما نرخ دلاری آن را پرداخت میکنید و مشابه گیفت کارت اپل، گیفت کارتی ۵ دلاری به بالا خرید و با وارد نمودن کد گیفت کارت در حساب کاربری خود، آن را شارژ می‌کنید.

در حال حاضر بهترین روش ، خرید گیفت کارت اسپاتیفای میباشد.شما میتوانید گیفت کارت اسپاتیفای را از گیفت بارون خریداری نمایید.

 

فعالسازی و ردیم کردن اکانت spotify peremum

 

۱.ابتدا باید با آی پی آمریکا یک اکانت شخصی در سایت اسپاتیفای برای خودتان بسازید.جهت ساختن اکانت US می توانید از برنامه های تغییر IP نظیر Hotspot استفاده کنید. برای فعال سازی اکانت اسپاتیفای پیشنهاد می شود مراحل زیر با آی پی آمریکا انجام شود.

spotify

 

۲. پس از خرید اکانت اسپاتیفای (ردیم کد) لینکی شبیه به لینک زیر دریافت خواهید کرد که پس از لاگین کردن به اکانت خود در مرورگر باید وارد این لینک شوید و کد را روی اکانت خود اعمال کنید:

https://www.spotify.com/us/family/redeem/?token=SPFVW9w1sGTZC

پس از باز کردن لینک ردیم کد از شما اطلاعات مکانی و آدرس را می خواهد که آدرس به همراه لینک برای شما ارسال می شود. توجه داشته باشید که وارد کردن آدرس به صورت دقیق مهم است . اگر آدرس اشتباه وارد شود اکانت شما تایید نمی شود. این مراحل در پایین به صورت تصویری نمایش داده شده است.

۳.بر روی ACCEPT INVITE کلیک کنید.

کلیک بررویACCEPT INVITE

 

۴.حالا بر روی THIS IS MY ACCOUNT کلیک کنید.

کلیک بر روی THIS IS MY ACCOUNT

 

۵. سپس ،بر روی ENTER ADDRESS MANUALLY کلیک کنید.

کلیک بر روی ENTER ADDRESS MANUALLY

 

۶. در انتها ،آدرسی که به همراه لینک به شما داده شده را وارد کنید.

وارد کردن ادرس به همراه لینک

 

 سخن آخر

 

در این مقاله ، راجع به اسپاتیفای پریمیوم ، مزایا ، روش های خرید و نحوه فعالسازی آن به شما توضیح دادیم.همینطور فهمدید که بهترین روش خرید نسخه premium این اکانت ، خرید گیفت کارت spotify میباشد.شما میتوانید گیفت کارت spotify را از گیفت بارون تهیه فرمایید.

بیشتر بخوانید