خرید گیفت کارت هتلز دات کام از سایت گیفت بارون

hotels.com چیست ؟

سایت Hotels.com نیز یکی سایت رزرو هتل خارجی معروف میباشد. اما این سایت مانند سایت بوکینگ دیدگاه های متعدد برای هتل ها ندارد. اما برتری این سایت نسبت به بوکینگ نحوه پرداخت هزینه در این سایت می باشد. برخلاف سایت Booking، سایت هتلز همان لحظه هزینه اتاق را دریافت می کند.

شما به ازای هر شب اقامت در هتلی که انتخاب کرده اید یک امتیاز کسب خواهید کرد. هر امتیازی که کسب می کنید ظرف مدت ۷۲ ساعت به حساب کاربری شما اضافه می شود. هنگامی که بتوانید ۱۰ امتیاز کسب کنید یک شب اقامت رایگان دریافت خواهید کرد. به عبارت دیگر به ازای هر ۱۰ شب اقامت، یک شب اقامت رایگان در حساب پاداش شما منظورخواهد شد.

قیمت های سرّی فقط برای مشتریانی در نظر گرفته شده که آنها را باز می کنند. در واقع قیمت های پایین تری هستند که با مذاکره برای مشتریان تخفیف گرفته شده است . در مقام مقایسه، این امکان در سایت های رزرو کننده هتل وجود ندارد. میزان تخفیف بستگی به تاریخ، مقصد و هتل انتخابی شما دارد.

Hotels.com

آیا می توان رزرو خود را در سایت hotels.com کنسل کرد؟

 

بله. برای انجام این کار باید وارد حساب کاربری خود شده بعد از آن به قسمت manage your booking رفته و رزرو خود را با استفاده از گزینه cancel room کنسل کنید.

توجه : سایت hotels.com شما را بابت کنسل کردن جریمه نمی کند اما ممکن است هتل از شما عزینه کنسیل دریافت کند. پس بهتر است قبل از رزرو کردن با شرایط هتل به خوبی آشنا شوید و سپس رزرو کنید.

آموزش رزرو هتل در Hotels.com

۱. ابتدا وارد سایت hotels.com شوید. در قسمت سرچ هتل، کشور مقصد را تایپ کنید.تاریخ ورود و خروج خود را طبق جدول مشخص کنید.تعداد اتاق را براساس نیاز خود انتخاب کنید.

۲. بعد سایت هتلز نمای داخلی و خارجی هتل را به همراه تصاویر اتاق های آن را نمایش می دهد، و ما اتاق مورد نظر خود را انتخاب می کنیم.

۳. برای رزرو اتاق گزینه book را می زنیم.

۴. در این مرحله به صفحه ای منتقل می شوید که اطلاعات اتاق رزرو شده نمایش داده می شود.اطلاعات لازم که شامل مشخصات فردی است که قصد رزرو اتاق ها رادارد را کامل می کنیم.

۵. درقسمت preference نوع تخت را انتخاب نمایید و برای افراد سیگاری smoking را مشخص نمایید. اگر درخواست دیگری داشتید می توانید بر روی لینک Make special requests for this room,or tell us about your accessibility needs بزنید تا درخواست خود را مشخص کنید.

۶. در این مرحله مشخصات گیفت کارت  hotels.com و یا ویزا کارتی که از گیفت بارون تهیه کردید را وارد نمایید.

۷. توجه کنید در قسمت billing address، آدرسی که هنگام رجیستر وارد کرده اید، بنویسید.

۸. بعد از این مراحل گزینه book در انتهای صفحه را می زنیم و رزرو اتاق انجام می شود.

۹. با نمایش تصویر پایین یعنی اتاق شما رزرو شد.

 

سخن نهایی

 

ما در این مقاله درباره ی هتلز دات کام و اموزش خرید از ان صحبت کردیم.شما میتوانید گیفت کارت hotels.com و یا ویزا کارت را از سایت گیفت بارون به صورت ارزان و مطمعن خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید