لیگ آف لجندز چیست ؟

 

 

لیگ اف لجندز یا به‌طور مختصر LoL، یک بازی ویدئویی ورزش الکترونیک در سبک میدان جنگ چندنفره آنلاین (موبا) است .این بازی ،توسط رایت گیمز برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز و مک‌اواس توسعه و منتشر شده‌است.

در این بازی ، دو تیم ۵ نفره برای رسیدن به یک هدف با یکدیگر مبارزه می‌کنند. این بازی علاوه بر سرعت عمل به مهارت و استراتژی نیاز دارد.

 

توضیحات کلی درباره ی بازی

 

 

بازی League of Legends از یک چشمه شروع می ­شود و هر باری که بازیکن در طول بازی کشته شود. دوباره باید از همان چشمه شروع کند.

در طول بازی لازم است برای رسیدن به پایگاه ابتدا برجک­ ها را که در سه خط تعبیه شده ­اند را مورد هدف قرار داد. هر زمان که بازیکن بخواهد می­ تواند به چشمه بازگشته و سلامتی خود را افزایش دهد ؛ضمن آنکه با کشتن هر مینیون نیز طلا کسب کرده و می­ تواند آیتم ­هایی را برای افزایش انعطاف ­پذیری و قدرت خویش خریداری نماید.

مراحل و شخصیت‌های این بازی مدام در حال تغییر است و  دلیل محبوب ماندن این بازی در سالهای اخیر است.این بازی چندین اژدها دارد که هرکدام ویژگی خاص خود را دارد. هر تیمی که بتواند اژدها را بکشد می‌تواند امتیاز آن را به دست بیاورد. هر اژدها یکی از عناصر چهارگانه است. اژدهای آب، باد، خاک و زمین که هرکدام امتیاز و ویژگی خاصی به تیم می‌دهد. با کشتن اژدهای آب، قدرت کشتن بازیکنان افزایش می‌یابد. با کشتن اژدهای زمین، میزان آسیب به برجک‌های حریف و هیولاهای دشمن بیشتر می‌شود.

کشتن اژدهای آب باعث می‌شود نوار قدرت و سلامتی شما زودتر پر شده و به حالت اول برگردد. اژدهای هوا نیز سرعت بازکنان در بازی را افزایش می‌دهد. هر بار که اژدها تخم‌ریزی می‌کند بازیکنان به دنبال کشتن اژدها هستند. هر تیمی که بتواند به‌اندازه کافی اژدها بکشد روح اژدها را به دست می‌آورد.

لیگ اف لجندز

ریوت پوینت چیست ؟

 

ریوت پوینت یا همان RP در دنیای بازی League of Legends یا LOL امتیازاتی است که هر گیمر در سطح این بازی کسب می کند . با استفاده از این امتیازات در داخل بازی می تواند سلاح ها و وسایل جنگی را نیز خریداری کند ؛ حتی میتوان لباس و اسکین های هیروی خود را ارتقا بخشد.

 

مزایای رایت پوینت زیاد

مزایای رایت پوینت بالا در بازی لیگ آف لجندز چیز کمی نیست و می تواند سرنوشت بازی های شما را تغییر دهد.به طور کلی می توان گفت هرچقدر این امتیازها و رایت پوینت های بیشتری کسب کنید. میتوانید هیروها یا قهرمانان بیشتری را می توانید به تیم خود اضافه کنید ؛ اینگونه شکست ناپذیری شما در برابر رقیبانتان بیشتر خواهد شد.

 

چگونه در لیگ آف لجندز،RP بیشتری به دست بیاوریم؟

 

شما میتوانید برای بیشتر به دست آوردن RP در لیگ آف لجندز ،گیفت کارت لیگ اف لجندز را خریداری نمایید.با خرید گیفت کارت ، میتوانید انواع سلاح، وسایل جنگی ، لباس و اسکین خریداری  نمایید.

 

سخن نهایی

 

در این مقاله ما به شما درباره ی بازی لیگ آف لجندز و کسب RP بیشتر توضیح دادیم.شما میتوانید با خرید گیفت کارت لیگ آف لجندز از سایت گیفت بارون ، به RP زیاد دسترسی داشته و از بازی نهایت لذت را ببرید.

بیشتر بخوانید