آمازون چیست ؟

amazon

پیش تر در مقاله ای توضیح دادیم که amazon  یک شرکت فن آوری چند ملیتی آمریکایی‌ در زمینه تجارت الکترونیک، رایانش ابری و هوش مصنوعی مى باشد.که توسط جف بیزوس تأسیس شده و دفتر اصلى این شرکت در شهر سیاتل-واشینگتن (ایلات متحد امریکا) واقع است.

همچنین توضیح دادیم که ،amazon بزرگترین فروشگاه اینترنتى در جهان مى باشد .در ضمن همراه با گوگل ، اپل و فیس بوک جزء یکی از چهار شرکت فن آوری بزرگ در جهان مى باشد. که به عنوان چهار ابر قول ها در حوزه فن آورى یا (چهار سوار : Four Horsemen) شناخته مى شود.

حالی میخواهیم این را به شما توضیح دهیم که برای چه آمازون مملؤ از کتاب‌های نوشته‌شده با هوش مصنوعی است!!

کتاب‌های نوشته‌شده با هوش مصنوعی در آمازون

 

افراد زیادی برای نوشتن کتاب و فروش آن از هوش مصنوعی استفاده میکنند و آن را در آمازون قرار میدهند.به گزارش واشنگتن‌پست، فروشگاه amazon درحال‌حاضر پُر از کتاب‌هایی شده که با هوش مصنوعی نوشته شده‌اند. به‌نظر می‌رسد این روند اکنون دردسرهای بزرگی برای نویسندگان انسانی ایجاد کرده است.

به‌ گزارش فیوچریسم، کتاب‌های نوشته‌شده با هوش مصنوعی در آمازون فقط بخشی از محتوایی تولیدشده با این فناوری است .هم اکنون در سرتاسر اینترنت شاهد منابع مشکوکی هستیم که همگی از این فناوری بهره می‌برند.

NewsGuard، که اعتبار منابع خبری آنلاین را ارزیابی می‌کند؛ ۴۹ وب‌سایت بزرگ را شناسایی کرده که محتوای آن‌ها عمدتاً یا به‌طور کامل با هوش مصنوعی تولید شده است. اکنون برخی از شرکت‌هایی که از بزرگ‌ترین ناشران محتوای متنی پشتیبانی می‌کنند،؛با مشکل محتوای ساخته‌شده با هوش مصنوعی مواجه شده‌اند.

جاش جافه، رئیس نشریه‌ی آنلاین Ingenio در گفت‌وگو با WaPo اعلام کرد: «دلیل برای شرمساری وجود ندارد. ما درواقع با استفاده از هوش مصنوعی مولد، به‌ مردم لطف می‌کنیم تا محتوایی ایجاد شود که بدون وجود ابزارهای مذکور امکان تولید آن‌ها وجود نداشت.»

در حال حاضر ، نشریات بزرگی مثل CNET و BuzzFeedاز هوش مصنوعی استفاده کرده و حتی تصاویر خود را از این طریق درست کرده اند.

سخن نهایی

در این مقاله درباره ی آمازون و کتاب هایی که بااستفاده از هوش مصنوعی در آمازون گذاشته میشود صحبت کردیم.شما میتوانید گیفت کارت آمازون را از سایت گیفت بارون خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید