۱۴ بازی برتر استودیوی راک استار

 

 

 استودیو راک استار در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد و بازی معروف آن GTA میباشد. که همه آن را میشناسند و محال است که حداقل یک بار اینبازی جراب و مهیج را نکرده باشید.

راک استار

حال میخواهیم ۱۴بازی برتر این استودیو را به شما بگوییم:

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

 

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

بازی GTA3 در سال ۲۰۰۱ منتشر شد.این بازی به قدری جذاب بود که همه کاربران این بازی منتظر آپدیت های این بازی جذاب و مهیجبودند.وقتی همه منتظر اپدیت جدید این بازی بودند ،بازی Liberty City Stories در سال ۲۰۰۵ منتشر شد .

موضوع این بازی این بود که فردی به نام تونی در دنیای خلافکاران بود و هزاران ماموریت به او داده میشد که باید آنها را به اتمام میرساند.

Grand Theft Auto: Chinatown Wars

 

Grand Theft Auto: Chinatown Wars

این بازی در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و بزرگ‌ترین وجه تمایز این بازی نسبت به دیگر عناوین استودیوی راکستار؛ دوربین ایزومتریک GTA Chinatown Wars بود که ما را به یاد عناوین کلاسیک این سری می‌انداخت. اکثر گیمرهای امروزی با بازی GTA Chinatown Wars آشنایی ندارند. دلیل این موضوع نیز به این خاطر است که این بازی صرفا برای کنسول‌های قابل حمل مانند PSP و نینتندو DS منتشر شد و بعدها پورت موبایلی آن نیز از راه رسید.

Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned

Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned

 

این بازی بهترین نسخه از فرنچایز جی تی ای بود که از نظر دی‌ال‌سی – DLC – و بسته‌های الحاقی فوق‌العاده عمل کرد.این بازی یکسال پس از انتشار بازی GTA IV در سال ۲۰۰۹منتشر شد.

شما در این بازی وظیفه کنترل کردن پروتاگونیستی به نام Johnny Klebitz را بر عهده می‌گرفتید که باید به او در دنبال کردنماجراهایش کمک می‌کردید.

Grand Theft Auto: Vice City

 

Grand Theft Auto: Vice City

این بازی در سال ۲۰۰۲ منتشر شد. تامی به عنوان پورتاگونیست اصلی این بازی معرفی شد.

در این بازی ، پویایی ، دنیای رنگی ،کلاسیک ، موسیقی متن عالی موج میزند.

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: San Andreas

 

این بازی در سال ۲۰۰۴ منتشر شد و یکی از مهیج ترین بازی هاست.

Grand Theft Auto 3

 

Grand Theft Auto 3

این بازی در سال ۲۰۰۱ منتشر شد. این بازی جهان بازی‌های راکستار را به دنیایی ۳ بعدی اورد.

Grand Theft Auto IV

 

Grand Theft Auto IV

این بازی در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. راکستار برای اولین‌بار با این بازی بود که مکانیزم‌های جدید خودش را معرفی کرد و جهانی بزرگرا به تصویر کشید. موسیقی‌متن و شخصیت‌پردازی عالی این بازی باعث شد که این بازی به اوج خود برسد و به بهترین بازی راک استارتبدیل شود.

Grand Theft Auto V

 

Grand Theft Auto V

این بازی در سال ۲۰۱۳ منتشر شد.گرافیک این بازی نسبت به نسخه های قبلی بسیار بالا بود .همچنین شامل سه شخصیت اصلی باویژگی های مختلف بود که شما میتوانستید عوض کنید.

L.A. Noire

 

L.A. Noire

این بازی در سال ۲۰۱۱ منتشر شد.این بازی تم کاراگاهی و مرموزی دارد.در این بازی شما کاراگاه هستید و باید سر نخ ها را پیداکرده و معماهای مختلفی را حل کنید.نقش شما Cole نام دارد و انگار در لس انجلس در سال ۱۹۴۰ قرار دارید. موسیقی‌متن و جلوه‌هایصوتی این بازی بسیار عالی میباشد.

Red Dead Redemption

Red Dead Redemption

این بازی در سال ۲۰۱۰ برای کنسول های نسل هفتمی منتشر شد. این بازی سفری دوست داشتنی به دنیای غرب وحشی و اوایل قرنبیستم بود که به دنبال راهی برای سرگرم کردن‌تان می‌گشت.

Red Dead Redemption: Undead Nightmare

 

Red Dead Redemption: Undead Nightmare

این بازی در سال ۲۰۱۰ منتشر شد.این بازی تمی ترسناک دارد و شما در دنیای زامبی ها قرار دارید که باید خود را زنده نگه دارید وبرای بقای خود تلاش کنید و بجنگید.همچنین باید سلاح بخرید تا بتوانید با زامبی ها بجنگید.

Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption2

 

این بازی در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. این بازی یک جهش بزرگ نسبت به نسخه اصلی و اول این سری بود.گرافیک بالا و داستان وشخصیت پردازی این بازی هر بازیکنی را مجذوب خود میکند.

Max Payne 3

 

Max Payne 3

این بازی در سال ۲۰۱۲ منتشر شد.این بازی ژانر اکشن دارد. این بازی برای کنسول‌های خانگی نسل هفتمی و کامپیوترهای شخصی منتشر شد .امتیاز متاکریتیک آن نیز به عدد ۸۷ رسید.

Midnight Club 3

 

Midnight Club 3

این بازی در سال ۲۰۰۵ برای کنسول‌های خانگی نسل ششمی و کنسول قابل حمل PSP منتشر شد. امتیاز متاکریتیک این بازیریسینگ عدد ۸۴ میباشد.در این بازی شما ماشین های متنوعی را شخصی سازی میکنید و همانطور که میخواهید اپدیت میکنید.

سخن نهایی

 

در این مقاله ، درباره ی بازی های برتر استودیو راک استار صحبت کردیم. شما میتوانید گیفت کارت های این بازی ها را از سایت گیفت بارون خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید