ساده ترین روش های به دست آوردن اسکین کالاف دیوتی موبایل

اسکین کالاف دیوتی موبایل

بازی هایی نظیر کالاف دیوتی و از این قبیل در دسته بندی بازی های شوتر قرار می گیرند. معمولا تمرکز این بازی ها روی یک سری سناریو های مشابه است و همین مسئله ممکن است به مرور زمان باعث خستگی کاربران شود. از همین رو سازندگان این دست بازی ها همیشه تلاش می کنند عوامل، پارامترها و شاخصه هایی را به بازی هایشان اضافه کنند تا به جذابیت بازی افزوده شود. اسکین (Skin) یکی از این شاخصه هاست و بازی کالاف دیوتی انصافاً به خوبی در این زمینه عمل کرده است.

همین طور که می دانید، در چند سال اخیر بازی‌های شوتر در موبایل نسبت به کنسول و کامپیوتر تغییرات زیادی به خود دیده اند. کالاف دیوتی موبایل نیز یکی از بازی‌های موبایلی است که می‌توان در نسخه های اخیرش تغییرات زیادی نسبت به نسخه های پیشین دید! کاراکتر‌های کالاف یا اسکین کالاف دیوتی موبایل از تغییرات بزرگ این بازی بوده اند. نسخه‌های قدیمی کالاف دیوتی دارای کیفیت بالایی بودند؛ اما متاسفانه هیچ کاراکتری نبود که خاطره‌انگیز باشد.

در نسخه های جدید ترِ کالاف دیوتی موبایل، کاراکتر‌های مختلفی معرفی شدند که قابلیت شخصی‌سازی داشتند و امروز می خواهیم روش‌های به‌دست آوردن کاراکتر‌ها یا اسکین‌های کالاف دیوتی موبایل را باهم بررسی کنیم.

 

۱. تقویم ماهانه ی ورود به بازی

تقویم ماهانه ی ورود به بازی خرید اسکین کالاف

اولین و به نوعی راحت ترین روش به دست آوردن اسکین جدید کالاف دیوتی موبایل، ورود به بازی است. یعنی هرچه روزهای بیشتری وارد بازی کالاف دیوتی موبایل شوید جایزه های بیشتری به شما داده می شود. در کالاف دیوتی یک تقویم ماهانه وجود دارد که به شما می گوید با ورود به بازی در چه روزی، چه جایزه‌ای برنده می شوید.

پس از پایان هر کدام از تقویم های ماهانه، بازیکنان اسکین مربوط به آن ماه را دریافت می‌کنند. یک مزیت این روش این است که لازم نیست کار خاصی بکنید! فقط کافیست هرروز وارد بازی شوید.

 

۲. شرکت در ایونت ها

شرکت در ایونت های کالاف

دومین روش آسان دریافت اسکین در کال آف دیوتی موبایل، شرکت در رویداد‌های بازی است. معمولا کالاف دیوتی رویداد ها یا Eventهایی به نام ها و مناسبت های مختلف مختلف برگزار می‌کند و در هر کدام به شرکت‌کنندگان جایزه می‌دهد. بعضی وقت ها جایزه ی رویداد‌ها اسکین های جدید هستند. بنابراین اگر علاقمند به دریافت اسکین رایگان کالاف هستید پیشنهاد می کنیم رویداد‌های کالاف را از دست ندهید تا بتوانید اسکین‌های جدیدی کسب کنید.

یکی از رویداد‌های خوب برای دریافت اسکین جدید، new player log-in reward است که در آن یکی از سه اسکین اپیک به بازیکنان تازه وارد اهدا می شود. اگر سه روز پشت سر هم وارد بازی شوید می توانید این اسکین را به دست آورید.

 

۳. پیشرفت در بتل پس

پیشرفت در بتل پس کالاف

Battle pass کالاف دیوتی در فصل های مختلف، جایزه های فوق العاده ای به بازیکنان داده است. بعضی از اسکین ها هم جز این موارد بوده اند. اگر به اسکین های کالاف علاقه دارید می توانید با Battle pass هم به اسکین های جدید دست پیدا کنید. برای این کار باید Battle pass‌های جدید را بررسی کرده و در صورت وجود اسکین به‌عنوان جایزه، آن را به دست بیاورید.

 

۴. جعبه ها و قرعه کشی های کالاف دیوتی

جعبه ها و قرعه کشی های کالاف دیوتی

در کالاف موبایل می توانید با باز کردن Crates و Bundles و شرکت در قرعه کشی های کالاف دیوتی، اسکین های جدید به دست بیاورید. از سه جعبه هر بار می توانید یک جایزه دریافت کنید که می تواند سکه، آیتم یا اتچمنت تزئینی باشد. گاهی ممکن است جایزه‌ای که دریافت می‌کنید یک اسکین جدید باشد! پس شانس خود را امتحان کنید و در روز شانستان این کار را انجام دهید.

 

۵. خرید اسکین کالاف دیوتی موبایل

خرید اسکین کالاف دیوتی

سریع ترین روش خرید اسکین کالاف دیوتی موبایل، خرید آنهاست. این کار از طریق فروشگاه بازی انجام می شود. برای این کار باید به مقدار لازم CP کالاف تهیه کنید و سپس با CP دریافتی، اسکین مورد نظرتان را تهیه کنید. فروشگاه کالاف معمولا یک بار در اوایل سیزن و بار دیگر در اواسط آن آپدیت می‌شود.

 

جمع‌بندی

اسکین کالاف دیوتی موبایل همیشه یکی از جذاب ترین محصولات داخل کالاف دیوتی موبایل بوده است. همان طور که در این مقاله خواندید، می‌توانید با روش‌های رایگان و با صرف زمان بسیار، اسکین کالاف دیوتی موبایل جدید به‌دست آورید و از آن‌ها استفاده کنید؛ همچنین اگر می‌خواهید زمان کمتری صرف کنید می‌توانید به مقدار موردنیازتان برای خرید یک اسکین، از سایت گیفت بارون سی پی کالاف بخرید تا بتوانید اسکین‌های جدید را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید