رویال پس پابجی چیست ؟

 

رویال پس پابجی موبایل در واقع بخش بتل پس این بازی می‌باشد که اینگونه نام گذاری شده است. بازیکنان با رقابت در نبردهای رویال پس پابجی موبایل، می‌توانند به جوایز مختلفی دست یابند که در بازی‌های دیگر امکان پذیر نیست. البته این نکته نیز وجود دارد که بازیکنان به صورت رایگان نمی‌توانند در بهترین بخش‌های این بازی رقابت کنند؛ اما شرکت در برخی از آن‌ها برای تمام کاربران امکان پذیر است. در ادامه رویال پس پابجی موبایل را به صورت کامل بررسی می‌کنیم تا به دید روشن‌تری از این موضوع، دست یابید.رویال پس پابجی موبایل، متشکل از ماموریت هایی می باشد که دارای چالش هایی در بازی است. رویال پس پابجی یک رویداد فصلی است و در طول فصل این اجازه را به بازیکن می دهد تا ماموریت های مختلفی را انجام دهد و جوایز مختلفی را هم کسب کند. عضویت در این بازی رایگان است اما می توانید با خریدن الایت از مزایای بهره مند شوید.

royal pass

دسته بندی عضویت در رویال پس پابجی به دو شکل زیر میباشد:

۱. عضویت رایگان (فقط جوایز رایگان)

۲. عضویت الایت (جوایز و اسکین های خاص)

رویال پس دارای ۷۰ لول است که بخش رایگان در ۵ قسمت اول قرار می گیرد؛ هنگامی که شما ۱۰ لول را به اتمام رساندید می توانید باکس مشخص را باز کرده و آیتم های مشخص شده را به دلخواه خودتان از ردون باکس انتخاب کنید. در بخش الایت شما شاهد الایت و الایت پلاس هستید که در زیر به توضیح دسته بندی که در بالا صورت گرفته است می پردازیم.

بازیکنان هر دو گروه برای انجام فعالیت، ماموریت های روزانه و چالش های مختلفی را ریافت می کنند. آنها با انجام ماموریت های روزانه بسیار ساده هستند و اغلب باید دو مسابقه انجام دهند، اما بازیکنان ماموریت های چالشی کمی سختکوشانه باید بازی را ادامه دهند؛ فقط بازیکنانی که Elite Pass دارند می توانند برخی از آنها را کامل کنند. همانطور که می توان حدس زد، این نوع ماموریت امتیاز رویال بیشتری را کسب می کند و هدف بازیکن به کسب امتیاز بیشتر و رتبه های مختلف با انجام ماموریت های بیشتر است.گر می خواهید در پس الایت پابجی از اسلحه های نادر و لباس ویژه هم برخوردار شوید، با کسب رتبه های ویژه از رویداد UC آنها را بدست آورید. بازیکنانی که عضویت رایگان دارند نی می توانند از رویداد Royale Pass بهره مند شوند و از طرفی اگر می خواهند از جوایز درجه یک استفاده کنند باید یک Elite خریداری کنند.

 

انواع الایت پس در نبردهای رویال پس

 

رویال پس الایت (Royale Pass Elite)

رویال پس الایت در واقع نوعی مجوز حضور در تمام مسابقات رویال پس پابجی موبایل است؛ چرا که می‌توانید با خرید آن برای تمام جوایز رقابت کنید و حتی بیشتر جوایز ممکن را به دست آورید. باید با تکمیل ماموریت‌های روزانه رویال پس و نبردهای دیگر، لول RP خود را افزایش دهید و جوایز را یکی پس از دیگری از آن خود کنید.

رویال پس الایت پلاس (Royale Pass Elite Plus)

برای کاربران واجد شرایط که می‌خواهند در بالاترین سطح و هیجان بازی کنند و به تمام جوایز رویال پس پابجی موبایل دست یابند، رویال پس الایت پلاس توصیه می‌شود. چرا که این گزینه به دست آوردن جوایز رویال پس را بسیار ساده‌تر می‌سازد و بازیکن می‌تواند با دست پر بازی را به اتمام برساند. چرا که ضمن مجوز حضور در تمام بازی‌های رویال پس، ۲۵ لول RP همان ابتدای کار  به بازیکن داده می‌شود که خود ۲۵۰۰ یوسی پابجی موبایل به شمار می‌رود.

این مزایا میانبرهایی بسیار عالی هستند که به دست آوردن تمام جوایز را برای شما ممکن می‌سازند. البته قطعا می‌توان حدس زد که برای خرید این گزینه، یوسی پابجی موبایل بیشتری نسبت به رویال پس الایت لازم است.

 

چگونه رویال پس الایت و رویال پس الایت پلاس خریداری کنیم؟

 

 

قیمت‌ها و شرایط خرید گزینه‌های الایت پس در داخل رویال پس قابل مشاهده است. عموما افراد برای خرید آن‌ها، یوسی پابجی موبایل خریداری می‌کنند.

 

چطور میتوان یو سی پابجی خرید ؟

 

۱.برای خرید یوسی پابجی موبایل نیاز به کیف پول razer goldدارید.

۲. جهت ساخت کیف پول razer gold  و شارژ آن نیاز به خرید گیفت کارت razer gold  دارید.

۳. پس از شارژ کیف پول razer gold وارد سایت Midasbuy.com شوید.

۴.ثبت نام کرده و مطابق شکل زیر روی بازی پابجی کلیک کنید

 

۵.بازی خود را اجرا کرده و آیدی اکانت خود را یادداشت یا کپی کنید.

بازی خود را اجرا کرده

 

۶.سایت midasbuy رو باز کرده و ایدی خود را مطابق شکل زیر وارد کرده و دکمه ی Ok را بزنید.

سایت midasbuy رو باز کنید

 

۷. مطابق تصویر بالا ایدی خود را تایید کنید درگاه پرداخت Razer Gold را انتخاب کنید و پس از انتخاب یوسی مدنظر خود روی دکمه ی Pay Now کلیک کنید.

 

سخن آخر

 

در این مقاله ، ما به شما درباره ی رویال پس ونحوه خرید آن صحبت کردیم.شما میتوانید با خرید گیفت کارت ریزر گلد ، از سایت گیفت بارون ، از بازی نهایت لذت را ببرید.

بیشتر بخوانید