ماین کرافت چیست ؟

 

ماین کرافت یا ماین کرفت یک بازی ویدئویی جهان باز و سندباکس است که توسط موجنگ استودیوز ساخته و برای موبایل و رایانه و کنسول منتشر شده‌است. این بازی توسط مارکوس پرسون خلق و با زبان برنامه‌نویسی جاوا نوشته شده‌است. پس از چندین نسخهٔ آزمایشی خصوصی اولیه، ماینکرفت اولین بار در ماه مه سال ۲۰۰۹ منتشر شد .

در ماینکرفت ، بازیکنان در دنیای سه بعدی بازی میکنند و باید در زمین ها بگردند تا وسایل و تجهیزات و مواد اولیه را برای ساخت سازه پیدا کنند.

Minecraft

حالت های بازی ماین کرافت

 

تک نفره

در حالت تک نفره ماین کرافت چهار حالت وجود دارد:

حالت بقا :در این حالت شما باید منابع را خودتان جمع آوردی کنید و ساخت و ساز کنید و به دنبال کشتن اندر دراگون بروید. شما در صورت مرگ می‌توانید زنده شوید و در آن صورت باید دنبال وسایلتان بگردید.

حالت هاردکور : این حالت همانند بقا می‌باشد با این تفاوت که همه قوانین بازی بر روی سخت‌ترین حالت تنظیم شده‌اند و شما اگر یک بار بمیرید دیگر نمی‌توانید دوباره زنده شوید.

حالت خلاق : در این حالت شما کشته یا گرسنه نمی‌شوید و به منابع نامحدودی از همه وسایل دسترسی دارید. هدف این حالت ساخت و ساز و خلاقیت است.

حالت ماجراجویی : این حالت توسط کسانی تنظیم می‌شود که در حالت خلاق چیزهایی می‌سازند و با دیگران به اشتراک می‌گذارند. در این حالت شما نمی‌توانید ساخت و ساز کنید. همچنین شما نمی‌توانید دنیایتان را در حالت ماجراجویی ایجاد کنید.

 

چند نفره

شما میتوانید باعث بدست آمدن منطقهٔ جغرافیایی در سیستم بازی می‌شود، که به صورت دستی یا خودکار توسط بازیکن نیز تعیین می‌شود. موقعیت هر نقشه خاص است و تمام دنیا بر اساس آن کد ساخته می‌شود.

مزایای گیفت کارت ماین کرافت

 

  • تاریخ انقضا ندارد.
  • اعتبار کارت غیر قابل انتقال است.
  • قابل استفاده برای تمام پلتفرم‌های بازی ماینکرافت.
  • قابلیت استفاده در شبکه‌های پرداخت دیگر را ندارد.
  • معتبر برای پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای ماینکرافت.

 

نحوه ی ردیم کردن گیفت کارت ماین کرافت

 

۱.ابتدا وارد سایت  Mojang شوید.

۲.برروی acount کلیک کنید.

سایت Mojang

۳.برروی log in در بالای صفحه کلیک کنید.

log in

۴.سپس وارد درگاه پرداخت میشوید. ابتدا نام خود را وارد کرده و سپس بررروی گیفت کارت کلیک کنید.

درگاه پرداخت

۵. کد گیفت کارت ماین کرفتی که از سایت گیفت بارون تهیه کردید را در کادر مشخص شده وارد نمایید و سپس گزینه ی Redeem را بزنید . و تمام

 

سخن نهایی

 

در این مقاله ، ما درباره ی ماین کرافت و گیفت کارت و نحوه فعالسازی ان صحبت کردیم . شما میتوانید گیفت کارت ماین کرافت را از سایت گیفت بارون تهیه فرمایید .

بیشتر بخوانید